Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ سعید رافضی مسئول واحد سلامت و ورزش های همگانی شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل( ع) مرشدان و باستانی کاران شهر های کهریزک، زنجان، محلات، شهر ری، رباط کریم، ورامین، حسن آباد و باقر شهر به میزبانی هیئت باستانی کاران کهریزک در زورخانه باب الحوائج شهرداری کهریزک گرد هم آمدند و آیین گلریزان برای حمایت از سیل زدگان را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم هرساله در سالروز میلاد قمربنی هاشم( ع) در زورخانه شهرداری کهریزک برگزار می شود که باستانی کاران نامدار استان های مختلف کشور گرد هم آمده و با برگزاری برنامه های متنوع، منش پهلوانی حضرت ابوالفضل(ع) را الگوسازی و گرامی می دارند که امسال نیز با هماهنگی هیئت باستانی کاران کهریزک و شهرداری کهریزک افتخار میزبانی از پهلوانان رشته باستانی را داشتیم و باتوجه به  اینکه در روزهای اخیر شاهد وقوع بحران سیل در استان های کشور بودیم بنا را بر این نهادیم‌ که هزینه های میزبانی ضیافت شام را به نفع افراد سیل زده اهداء کنیم .

وی اظهار داشت: در ادامه این مراسم باشکوه آیین گلریزان نیز برگزار شد و مبالغ جمع آوری شده برای کمک به سیل زدگان اختصاص یافت. زورخانه باب الحوائج در مجموعه ورزشی شعدای قاسم آباد کهریزک واقع شده است.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان