Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی معتقد است که اگر تیمش گل اول را در دقایق ابتدایی نیمه دوم دریافت نمی کرد، بازی را نمی باختند.

طرفداری- در چارچوب لیگ برتر انگلستان، تیم های لیورپول و چلسی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-0 قرمزها همراه بود.

به نقل از بی بی سی، مائوریتزیو ساری پس از این شکست گفت:

لیورپول یکی از بهترین تیم های اروپا در حال حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها 90 دقیقه خوب بازی کردند ولی فکر می کنم ما نیز به خوبی در جریان بازی قرار داشتیم. روی گل دوم بدشانس بودیم. صلاح بازیکن با استعدادی است ولی آن گل از نظر زمانی با بدشانسی به ثمر سید. سپس بدشانس بودیم که در سه دقیقه، سه فرصت را از دست دادیم. در کل از عملکرد تیمم راضی ام. در جریان بازی همیشه بودیم. شاید دو الی سه ماه پیش توانایی ماندن در جریان بازی را نداشتیم. ما در حال پیشرفت هستیم. کاهش فاصله با رقبا خیلی سخت است زیرا رسیدن به سطح لیورپول و منچسترسیتی دشوار خواهد بود. حال دیگر تیم ها به ما نزدیک شده اند.

وی افزود:

در ابتدای هر دو نیمه از عمق دفاع کردیم. اگر اجازه بدهید لیورپول در 10 دقیقه ابتدایی هر نیمه گل بزند، سپس بازی مقابل آنها آسان نخواهد بود. فکر می کنم اگر 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم را بدون گل پشت سر می گذاشتیم، بازی با تساوی به پایان می رسد. حتی در 20 دقیقه پایانی می توانستیم با یافتن فضاها به گل برسیم زیرا می خواستیم پیروز شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: نگران آینده بایرن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت.

توماس توخل در نشست خبری قبل از این بازی تایید کرد که به انتخاب مربی بعدی بایرن اهمیتی نمی‌دهد و نگران نیست.

توماس توخل در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت ماتیس دی‌لیخت گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر. جمال موسیالا فردا در ترکیب نخواهد بود و امیدواریم یکشنبه در تمرین باشد. لروی امروز تمرین خواهد کرد و برای بازی همراه ما خواهد بود. فردا بررسی می‌کنیم که چطور می‌توانیم از او استفاده کنیم. دایو اوپامکانو امروز تمرین خواهد کرد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود."

موضوع انتخاب مربی بعدی باعث حواس‌پرتی بازیکنان نمی‌شود؟

فکر می‌کنم بازیکنان نمی‌خواهند در پنج روز آینده چیزی درمورد آن بدانند. تا آن زمان تمام تمرکز و علاقه معطوف بازیکنان به بازی فردا و چهارشنبه است. این در حالی حاضر مهمترین چیز است.

به نظر شما پیشنهاد بایرن جذاب نبود که دیگر مربیان آن را رد می‌کنند؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

رقابت با اشتوتگارت برای نایب قهرمانی؟

مقام دوم هرگز هدف بایرن نیست. با این وجود، فردا چالش بزرگی خواهد بود. فکر می‌کنم ما می دانیم چه چیزی در راه است. آن‌ها زمانی در پلی آف بودند اما حالا به یکی از بهترین تیم‌ها تبدیل شده‌اند. اشتوتگارت به طور مداوم در بالاترین حد خود بازی می‌کند.

احتمال تغییرات در ترکیب؟

ما به چند بازیکن این فرصت را می‌دهیم که کمی فرصت بازی داشته باشند. تمام بازیکنانی که در زمین هستند باید با قدرت بازی کنند. ما منتظر یک بازی احساسی در ورزشگاه فردا هستیم. حریف تمام آنچه را که می‌تواند در زمین می گذارد.

لروی سانه و رابطه‌اش با شما؟

شما همیشه سعی می کنید با بازیکنان حساس و استثنایی ارتباط برقرار کنید. ما می‌خواهیم لروی یک بازیکن برای تیم باشد. می‌دانم که او هفت یا هشت هفته است که با درد تمرین می کند و با این حال هنوز خودش را در دسترس تیم قرار می دهد. او با دردی بازی کرد که تقریبا غیرقابل تحمل بود. او شایسته بیشترین تعریف و تمجید است. او در حال حاضر کمی ناراحت است چون نمی تواند به درستی تمرین کند. از او حمایت می‌کنیم.

اشتباهات کیم مین جائه مقابل رئال مادرید؟

ما قبلاً در بین دو نیمه و بعد از بازی صحبت کردیم. شرایط واضح بود. او کسی است که می‌خواهد به شیوه‌ای بسیار تهاجمی دفاع کند. او به این شکل خودش را تعریف می‌کند. این اشتباهات می‌تواند به او یک انگیزه خوب بدهد. ادامه حمایت از او آسان است. او یک بازی عالی مقابل یونیون برلین داشت، دقایق خوبی مقابل آرسنال داشت، همچنین خوب تمرین کرده است. او مورد حمایت ما خواهد بود. این درست نیست که او را مقصر بدانیم و انگشت‌نما شود. به احتمال زیاد او فردا بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند