Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس جونیور همچنان امیدوار برای دعوت به شدن به تیم ملی برزیل.

طرفداری- وینیسیوس جونیور در حال آماده سازی بعد از مصدومیتش است. او در جدیدترین مصاحبه اش در خصوص زیدان و تیم ملی برزیل صحبت کرد.

به نقل از مارکا، وینیسیوس جونیور یکی از نکات امیدوارکننده در این فصل رئال مادرید بود. کهکشانی ها فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند اما عملکرد وینیسیوس، آن ها را به آینده امیدوار نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده برزیلی رئال مادرید در خصوص سرمربی جدید رئال مادرید یعنی زیدان گفت:

وقتی فردی مثل زیدان که بازیکن بزرگی بود، روی نیمکت تیم می نشیند و صحبت می کند؛ باید به حرف هایش توجه کرد. گاهی اوقات وقتی می خواهیم با او صحبت کنیم، استرس می گیریم. زیدان هر کاری برای پیشرفت بازیکنانش می کند تا جایی که دغدغه آن ها فقط فوتبال بازی کردن، باشد. 

تا قبل از مصدومیت وینیسیوس مقابل آژاکس، او تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی رئال مادرید شده بود اما پس از مصدومیتش، سانتیاگو سولاری اخراج شد و زیدان جانشینش شد. الماس سیاه رئال مادرید هنوز به علت مصدومیت نتوانسته زیر نظر زیزو برای کهکشانی ها بازی کند. او در این خصوص گفت:

می دانم که زیدان به همه بازیکنانش فرصت می دهد. در حال حاضر برای فصل جدید آماده می شویم. آرامش دارم و می دانم که مراحل ریکاوری ام تمام شود، فرصت بازی کردن پیدا می کنم. 

او ادامه داد:

ما برای 1000 روز قهرمان اروپا بودیم. هم تیمی هایم می دانند که بهترین هستند ولی در یکی از مراحل شکست خوردیم. معتقدیم که زمان درستی این اتفاق افتاد و فصل آینده قوی تر ظاهر می شویم. 

وینیسیوس در مورد تیم ملی برزیل نیز صحبت کرد. او گفت:

وقتی دوران مصدومیت را پشت سر می گذارید، اوضاع کمی ترسناک است اما خیلی خوب در حال آماده سازی هستم. قادر خواهم بود بازی های آخر فصل را انجام دهم و اگر به تیم ملی دعوت شوم که خوشحال می شوم اما اگر دعوت نشوم، پشت تیم ملی هستم و حمایت خواهم کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس

ستاره برزیلی رئال مادرید می‌خواهد رپر آمریکایی را به برنابئو بیاورد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور از ترویس اسکات درخواست کرد در سانتیاگو برنابئو کنسرت برگزار کند.

هفته گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگان گوناگونی بودند. اما این فقط آغاز ماجرا بود؛ سانتیاگو برنابئو در ماه می از تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی میزبانی می‌کند. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است.

در راستای کنسرت‌های هیجان‌انگیز در ورزشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور از ترویس اسکات، رپر سرشناس آمریکایی درخواست کرد یکی از تورهای اروپایی خود را در سانتیاگو برنابئو برگزار کند و باید دید واکنش ترویس به خواسته وینی جونیور چه خواهد بود. ستاره برزیلی زیر پست اینستاگرامی این خواننده مطرح که تاریخ برگزاری کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف را اعلام کرده، نوشت:

مادرید، لطفا!

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید ۲-۱ بایرن مونیخ / گزارش لحظه به لحظه: پایان بازی و صعود کهشکانی‌ها به فینال
  • وقتی پیراهن رئال را می پوشید سوپرمن می‌شوید!
  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ