Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:31:16 GMT

امنیت و اقتدار کشور را مدیون جانبازان و شهدا می دانیم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۳۲۳

امنیت و اقتدار کشور را مدیون جانبازان و شهدا می دانیم

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ولادت با سعادت بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) برنامه امتداد پرواز از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، علی صفری شهردار، سرهنگ برزگر معاون سپاه صاحب الامر استان، حجت الاسلام حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر، شفیعی سرپرست فرمانداری قزوین، فدایی فر شهردار منطقه ۳، محمد درافشان رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، حضور داشتند از ۱۷ جانباز قطع نخاع، ۱۷ جانباز شهرداری قزوین و ۹ خانواده مدافع حرم تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت الله داودی در این مراسم اظهار داشت: همه ساله از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت روز جانباز از جمعی از جانبازان تجلیل می‌شود تا یاد این بزرگواران که موجب افتخار و اقتدار کشور شدند فراموش نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: آنچه در جزیره ثبات و امنیت کشور داریم با جانبازی‌های شما محقق شده و تجلیل از حماسه‌های دوران دفاع مقدس زنده نگهداشتن راه ارزش هاست.

وی با محکوم کردن اقدام خبیثانه دولت ترامپ یادآور شد: این قمارباز غربی با توهین به سپاه موجب شد همبستگی ملت دو صد چندان شده و ملت بار دیگر خباثت آمریکا بیشتر بشناسد.

داوودی بیان کرد: در شورای شهر نگاه ویژه ای به کارهای فرهنگی داریم و یکی از برنامه‌های ما در مناسبت‌های مختلف تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است که این کار ادامه خواهد یافت.

در این مراسم از ۴۳ تن از جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های مدافع حرم تجلیل شد.

کد خبر 4590981

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر قزوین جانبازان و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «مصطفی سعیدی سیرائی» بود.

مصطفی سعیدی سیرائی، متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرا در استان البرز، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او پیش‌تر به عنوان شهردار فردیس و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج انتخاب شده بود.

او مسوولیت‌های مختلفی را در شهرداری کرج تجربه کرده است. از این سمت‌ها می‌توان به ریاست اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان، بازرسی سازمان بازیافت، ریاست اداره حفاظت فیزیکی و ریاست حراست منطقه ۸، معاونت فنی و عمرانی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج اشاره کرد.

کد خبر 6089645

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت