Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:29:34 GMT

رویکرد دولت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۵۲۶

رویکرد دولت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است

تربت حیدریه - ایرنا - فرماندار تربت حیدریه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان 'رونق تولید' توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رویکرد اصلی دولت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است و برای تحقق این مهم باید از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب استفاده کرد.

علی روستمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه افزود: در سال رونق تولید باید با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات فراروی، در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام های اساسی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی شهرستان باید با تشکیل کارگروههای ویژه بررسی و شناسایی و برای رفع آن نیز راهکار ارایه شود اظهار داشت: بانک های عامل و دیگر دستگاههای اجرایی باید در سایه تعامل و همکاری از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کنند.
فرماندار تربت حیدریه با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی توسط آمریکا گفـت: آمریکا خود موسس و بنیانگذار گروههای ترویستی در جهان است و این مهم را با حمایت های همه جانبه مالی و تسلیحاتی به اثبات رسانده است.
رستمی با بیان اینکه سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مردمی و برآمده از متن قانون اساسی ، بازوی پرتوان نظام اسلامی و یکی از ارکان اصلی امنیت و اقتدار در کشورمان است بیان کرد: سپاه در طول عمر با برکت خود در برابر زیاده خواهی های سران استکبار و به ویژه آمریکا مقاومت و ایستادگی کرده و علت عصبانیت آمریکا از این نهاد مردمی نیز همین موضوع است.
وی گفـت: پس از قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی توسط آمریکا ، شاهد انسجام و وحدت ملی در داخل کشور هستیم و تمام گروهها ، جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم حمایت همه جانبه خود را از این نهاد اعلام کردند.
فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و به ویژه سیلاب احتمالی گفت: با توجه به اقدام های صورت گرفته شاهد حوادث ناگواری در شهرستان نبوده ایم و این مهم در سایه تلاش شبانه روزی دستگاههای خدمات رسان محقق شده است.
وی ایمن سازی مسیر، استقرار یگان های امداد و نجات، لایروبی کانالها و آزاد سازی حریم و بستر رودخانه ها را از جمله اقدام های صورت گرفته برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و سیلاب های احتمالی در شهرستان عنوان کرد.
رستمی افزود: مردم تربت حیدریه بیش از یک میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان کشور کمک کردند و این حمایت ها تا عادی شدن شرایط زندگی در مناطق سیل زده همچنان نیز ادامه خواهد داشت.
وی همراهی نیروهای سپاه و ارتش برای کمک به سیل زدگان کشور را بی بدیل توصیف کرد و گفـت: این نیروها همراه با دولتمردان تا عادی شدن شرایط زندگی درکنار و همراه مردم سیل زده هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/7079

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اداري رونق توليد تربت حيدريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی