Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی از بازی امشب تیمش برابر فروزینونه می گوید.

طرفداری- بعد از برد اینتر برابر فروزینونه، لوچانو اسپالتی در مورد این بازی به اسکای گفت:

در این بازی دیدیم که لحظه ای که حس می کنیم همه چیز آسان و راحت است، می تواند به شکستی مخرب منجر شود. ما باید تمام لحظات هوشیار باشیم. این اتفاقات می تواند برای هر تیمی رخ دهد اما احتمالا برای اینتر بیشتر رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست زمانی که فکر می کنید همه چیز تحت کنترل است و باید کار را تمام کنید، ناگهان تیم شل می گیرد. فروزینونه چیزی برای از دست دادن نداشت و تنها هدفش این بود که با نتیجه ای عالی به خانه برود. یک باخت، در این برهه از فصل خیلی برای آنها فرقی ندارد. همین کار را برای ما خیلی سخت می کرد، زیرا فروزینونه فشاری حس نمی کرد.

اسپالتی ادامه داد:

ایکاردی امروز خیلی در عمق خوب نبود. در یک سوم پایانی زمین، فضاهایی دیده می شد و او به بازیکنان حریف تعارف زد که جلوتر بیایند. بزرگترین نکته مثبت این بازی برای ما این بود که خط دفاع بسیار مستحکمی داشتیم و اجازه هیچ شکافی را در عقب زمین ندادیم. در طول فصل چندبار رخ داده که بازی را تمام نکرده ایم و این اتفاقات پیش آمده است. مشخصا، باید روی این مسئله کار کنیم.

سرمربی ایتالیایی در مورد پنالتی زدن پریشیچ به جای ایکاردی گفت:

ما ۳ یا ۴ بازیکن داریم که می توانند پنالتی بزنند. پس همه چیز به اعتماد به نفس بستگی دارد و من به آنها اعتماد دارم تا در فضایی دوستانه و حرفه ای تصمیم بگیرند چه کسی پنالتی بزند. 

ناینگولان؟

 راجا امروز خوب دوید و با وجود اینکه همیشه پاسها به خوبی ارسال نمی شد، از بدنش برای نگه داشتن توپ استفاده می کرد. امشب، شاهد یک ناینگولان واقعی بودیم.

بورخا والرو؟

مشکل عضله. بورخا احتمالا برای مدتی دور خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج