Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ,والمسلمین مصطفی محامی یکشنبه شب در دیدار با خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران خاش افزود: شهیدان ما در چهار دهه اخیر بهترین حافظان و یاوران اسلام و انقلاب و رهبری بوده اند و تمام اقدامات و جهاد و ایثار و شهادت آنان به عنوان یک الگو و شاخص در زندگی فردی و اجتماعی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اهمیت رسیدگی به نیازهای خانواده های معظم شهیدان و جانبازان را یادآوری کرد.
عباس پالاش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هم با برشمردن خدمات نظام به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و بیان مشکلات و نیازمندی های آنان بیان کرد: خاش 64 شهید و 116 جانباز و ایثارگر را تقدیم اسلام و کشور کرده است.

** نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: وسعت و گستردگی، تنوع و ظرفیت های خاش فرصتی ارزشمند برای سرمایه گذاری است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مجموعه ای عظیم از توانمندی ها در خاش نهفته که وسعت و گستردگی، تنوع و ظرفیت ها فرصتی ارزشمند برای سرمایه گذاری است.
حجت الاسلام والمسلمین محامی در نشست اعضای شورای اداری خاش افزود: مشکل عمده در سیستان و بلوچستان به فقر اقتصادی و فرهنگی و تلاش و دسیسه های دشمنان خلاصه شده که انجام هر گونه کار و تلاش و خدمت صادقانه مسئولان نظام و افراد سخت کوش در دولت سبب ایجاد یاس در جبهه دشمنان می شود.
وی اظهار داشت: ظرفیت های استان در مباحث مرزی، ترانزیت کالا و تجارت و رونق دادن به تولید و اشتغال با نگاه بلند مقام معظم رهبری و اهتمام دولتمردان به شکوفایی می رسد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بیان کرد: نگاه بلند رهبر معظم انقلاب که تکریم مردم سیستان و بلوچستان را به عنوان شاخص داریم، به محقق شدن اهداف عالیه نظام اسلامی و توسعه و عمران و آبادانی استان کمک می کند.
وی اظهار داشت: برای کاهش دادن مشکلات و کمک به توسعه همه جانبه استان به مشارکت اقشار مختلف مردم در امور مختلف و همت مسئولان نیاز داریم.
حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: همدلی، انسجام، وحدت یکپارچه و تعامل مردم و مسئولان بهترین شاخص برای توسعه استان و منطقه خاش است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اهمیت استفاده از نیروهای متخصص و متعهد و توانمند خاش و استان در سطوح بالای مدیریتی کشور و استان و توجه به ظرفیت های علمی و دانشگاهی را از اولویت های مهم نظام اسلامی عنوان و تاکید کرد: نگاه ما بر این است که از ظرفیت های اقوام و مذاهب برای ارائه خدمت به مردم بهره گرفته شود و قطعا از نیروهای شایسته اهل سنت با نگاه بلند نظام استفاده خواهد شد.
امام جمعه زاهدان افزود: آماده سازی فضا برای مدیریت ها دارای اهمیت بوده، که امیدواریم زمینه برای رشد و تربیت نیروهای استان فراهم آید.
وی اولویت بندی مسائل و مشکلات خاش را متذکر شد تا پیگیری و رفع شوند.
حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش نیز با برشمردن ظرفیت های این شهرستان در ابعاد مختلف گفت: با نگاه بلند مقام معظم رهبری و دولت توسعه همه جانبه استان را شاهد هستیم.
وی سفر نماینده ولی فقیه و نیز استاندار سیستان و بلوچستان به خاش را نشات گرفته از توجه مسئولان نظام به مردم منطقه عنوان و تاکید کرد: خاش در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنایع و معادن، خدمات و غیره دارای پتانسیل و توانمندی بوده که انتظار داریم با سرمایه گذاری و هدف گذاری های دولت بتوانیم این شهرستان را به عنوان یک منطقه توسعه یافته معرفی کنیم.
عبدالمجید تمندانی شهردار، حمیدرضا کبدانی مدیر جهاد کشاورزی، مهدی اسماعیلی مدیر صنعت و معدن و تجارت خاش هم در حوزه های فعالیت خود به ارائه گزارش پرداختند.
7310 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال سرمایه شهدا و ایثارگران فرماندار شهرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب