Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@05:13:45 GMT

367 زندانی جرائم غیرعمد کرمان طی سال 97 آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۸۸۹

367 زندانی جرائم غیرعمد کرمان طی سال 97 آزاد شدند

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان دیروز یکشنبه، 25 فروردین در دیدار اعضای هیأت مدیره ستاد دیه با استاندار کرمان گفت: سال گذشته 367 نفر از مددجویان واجدالشرایط جرائم غیرعمد استان با پرداخت مبلغی بالغ بر 10 میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند که رشد 31 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کمک 6 میلیارد تومانی مردم و خیران کرمانی برای آزادی 293 نفر از زندان‌های استان افزود: با برگزاری 132 جلسه صلح و سازشی در شهرستان‌های استان اخذ تخفیف و گذشت شکات به تعداد 203 نفر با مبلغی بالغ بر 73 میلیارد تومان صورت گرفت.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه 30 نفر بدون پرداخت هیچ وجهی و با رضایت شکات از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند، تصریح کرد: ستاد دیه کشور با کمک 890 میلیونی خود زمینه آزادی 12 مددجوی جرائم غیر عمد را در استان کرمان ایجاد کرد.
سید حجت موسی‌قوام، مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان نیز در این دیدار گفت: اکنون 206 نفر مددجوی واجدشرایط جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان وجود دارند که نیازمند کمک خیرین هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی موحد دادگستری دیه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد