Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:45:47 GMT

جان دادن حیوان زبان بسته در چند قدمی صاحبش! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۱۱۶

جان دادن حیوان زبان بسته در چند قدمی صاحبش! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حماقت عجیب زن جوان چینی موجب شد تا سگ خانگی او در مقابل چشمانش جانش را از دست دهد. این زن با انداختن سگ به داخل یک استخر یادگیری شنا در یک فروشگاه حیوانات قصد آموزش شنا به سگ خود را داشت که این حادثه رخ داد.

در حالی که حیوان زبان بسته در موقعیت خطرناکی قرار گرفته بود و در حال جان دادن بود این زن که متوجه این اتفاق نشده بود کماکان به فیلمبرداری خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه زمانی این زن به همراه کارمند فروشگاه متوجه مرگ حیوان زبان بسته شدند که برای نجات آن بسیار دیر شده بود.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که صاحب سگ دوربین تلفن همراه خود را آماده تهیه فیلم کرده است، کارمند فروشگاه سگ را به داخل استخر می‌اندازد. در ادامه فیلم در حالی که سگ بیچاره دائماً به زیر آب می‌رود و در حال جدال با مرگ است این دو تنها نظاره‌گر آن هستند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. مسئول فروشگاه تنها ۳۰ ثانیه بعد از آنکه این حیوان زبان بسته به زیر آب رفته بود تلاش کرد تا جان آن را نجات دهد که تلاش او بی‌نتیجه ماند.

این اتفاق روز سه شنبه در یکی از فروشگاه‌های حیوانات شهر " گوانژو" چین رخ داد. استخر شنای حیوانات خانگی در این فروشگاه در اواخر ماه سپتامبر راه اندازی شده بود و از صاحبان حیوانات خانگی برای هزینه شنای هر حیوان در این استخر ۵۰ یوان (۵.۶ یورو) دریافت می‌شد.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا این فروشگاه غرامتی بابت کشته شدن سگ در اثر قصور کارمند فروشگاه به صاحب سگ پرداخت خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حماقت زن جوان جان حیوان خانگی اش را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حیوانات سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری

مهرداد روحانی وزیری ،مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک اظهار کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری در ادامه به اقدامات انجام شده در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

وی همچنین به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند