Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل فعله گری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات در بخش های خط اعتباری مکانیزاسیون، توسعه آبیاری های نوین، اشتغال فراگیر و پایدار روستایی سرمایه های آب و کشاورزی و مشاغل خانگی به 14 هزار و 475 متقاضی پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: با این میزان تسهیلات سه هزار و 245 فرصت شغلی جدید در حوزه های مختلف کشاروزی ایجاد شده و 12 هزار و 515 فرصت شغلی نیز تثبیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فعله گری با بیان اینکه بیشترین میزان پرداختی تسهیلات با یک هزار و 314 طرح به میزان یک هزار و 354 میلیارد و 580 میلیون ریال مربوط به اشتغال پایدار روستایی است، افزود: پس از آن خط اعتباری مکانیزاسیون (خرید تراکتور و کمباین) با یک هزار و 519 طرح به میزان یک هزار و 200 میلیارد ریال است.
وی یادآور شد: همچنین در این مدت 10 هزار و 269 طرح یک هزار و 124 میلیارد و 450 میلیون ریال از محل منابع داخلی بانک کشاورزی، 291 طرح به میزان 530 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل سرمایه ثابت آب و کشاورزی و 209 طرح 225 میلیارد و 710 میلیارد ریال از محل سرمایه درگردش آب و کشاورزی صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کرده اند.
معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان تاکید کرد: پرداخت 210 میلیارد ریال تسهیلات به 657 طرح از محل کمک های بلاعوض آبیاری تحت فشار، 101 میلیارد و 600 میلیون ریال برای 119 طرح از محل اشتغال فراگیر و هشت میلیارد و 450 میلیون ریال به 89 طرح از محل مشاغل خانگی دیگر بخش هایی بوده که در سال 97 به آنها تسهیلات پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، استان کردستان دارای 27 هزار دستگاه تراکتور، یک هزار و 31 دستگاه کمباین و 60 هزار دستگاه ادوات کشاورزی است که حدود 60 درصد از این وسایل عمری بالای 25 سال دارند و نیازمند نوسازی هستند.
این استان دارای یک میلیون و 220 هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل 896 هزار و 235 هکتار اراضی دیم حدود 88 درصد و 121 هزار اراضی آبی حدود 12 درصد است.
کشاورزان این استان سه میلیون و 199 هزار راس دام سبک و سنگین و 116 هزار کندوی زنبور عسل دارند و جمعیت بهره بردار کشاورزی 115 هزار نفر است که این جامعه سالانه حدود 2 میلیون و 400 هزار تُن انواع محصولات کشاورزی تولید می کنند که 320 هزار تُن از این میزان مربوط به محصولات باغی و باقی نیز مربوط به بخش زراعت است.
3034/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال بخش کشاورزی سرمایه صندوق توسعه ملی محصولات کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد