Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا در ادامه تهدید‌های خود علیه دولت ونزوئلا می‎گوید که آمریکا از تمامی ابزار‌های سیاسی و اقتصادی علیه کاراکاس استفاده خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «مایک پمپئو» می‎گوید که آمریکا از تمامی ابزار‌های سیاسی و اقتصادی که در اختیار دارد استفاده خواهد کرد تا «نیکلاس مادورو» را به دلیل بحران در کشورش به گفته وی پاسخگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا در آخرین توقف خود در جریان سفر سه روزه به «شیلی»، «پاراگوئه» و «پرو» بار دیگر تهدید‌های خود علیه دولت ونزوئلا را مطرح کرد.

پمپئو طی سخنانی در شهر «کوکوتا» در مرز کلمبیا و ونزوئلا ادعا کرد که آمریکا به روسیه و کوبا نشان خواهد داد که بهای حمایت از مادورو را خواهند پرداخت.

وی در ادامه اظهارات مداخله جویانه خود گفت: با استفاده از تحریم، لغو ویزا و سایر ابزار‌ها ما قول می‌دهیم تا حکومت ونزوئلا را پاسخگو کنیم.

خوان گوایدو روز ۲۳ ژانویه (۳ بهمن ۱۳۹۷) بدون توجه به نتیجه انتخابات این کشور خود را رئیس جمهور ونزوئلا خواند و آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در اقدامی مداخله‌جویانه از گوایدو حمایت کردند.

در پی تشدید بحران سیاسی در ونزوئلا و اعلام ریاست جمهوری خوان گوایدو، آمریکا بلافاصله وی را به رسمیت شناخت. این در حالی است که دولت قانونی ونزوئلا حرکت گوایدو و حمایت آمریکا از وی را تلاشی برای راه اندازی کودتایی تحت حمایت واشنگتن دانسته و آن را محکوم کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مایک پمپئو نیکلاس مادورو ونزوئلا آمریکا رئیس جمهور ونزوئلا وزیر خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، اسحاق هرتزوگ و دیگر سران رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که فشار‌های غرب به حماس برای پذیرش آتش‌‍بس ادامه دارد، وزیر خارجه دولت جو بایدن وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، وارد اسرائیل شد. او روز‌های گذشته از عربستان سعودی و اردن دیدن کرده بود.

دیپلمات ارشد آمریکایی در سفر به ریاض درباره پیشنهاد اخیر برای آتش‌بس جنگ اسرائیل علیه غزه حرف زد و ادعا کرد که این پیشنهاد، «فوق العاده سخاوتمندانه» است و حماس باید آن را بپذیرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا متیو میلر، وزیر خارجه آمریکا در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و «خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی در غزه» دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد