Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:01:12 GMT

بارش شدید پیامدهایی در بردسکن داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۴۸۶

بارش شدید پیامدهایی در بردسکن داشت

حجتعلی شایان فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین خاطر 125 مورد آبگرفتگی منازل شهری و 15 مورد آبگرفتگی منازل روستایی در شهرستان بردسکن رخ داد که همه آنها برطرف شده اند.
وی ادامه داد: همچنین 150 مسافر که دیشب به علت متوقف شدن خودروهایشان در پی باران شدید در منطقه درونه شهرستان بردسکن زمینگیر شده بودند اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی همچنین گفت: هم اینک 25 جاده روستایی در سطح استان بر اثر بارش شدید و سیلاب بسته هستند که بیشتر آنها در شهرستان بردسکن واقع شده اند.
وی افزود: جاده های بردسکن - بجستان و بردسکن - طبس، خلیل آباد - کلاته نو، تک مار - جعفرآباد، کاشمر - مهدی آباد و حسین آباد از جمله مسیرهای روستایی هستند که بر اثر سیلاب در جنوب غربی خراسان رضوی بسته شده اند.
مرکز شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در فاصله 273 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. بردسکن مرکب از سه بخش مرکزی، انابد و شهرآباد دارای 197 روستا است. 38 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارشهای شدید باران که از شنبه پیش در این استان آغاز شده تا ظهر پایان وقت امروز 26 فروردین ادامه دارد.
3027/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان رضوی مدیریت بحران مشهد هواشناسی شدید 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر طبق سامانه های تردد شمار خراسان رضوی، بیشترین میزان ورود و خروج خودروها در روز پنجم فروردین‌ماه ثبت شده و بزرگراه مشهد- چناران نیز در این مدت بیشترین متوسط تردد روزانه به میزان ۵۲ هزار و ۶۲۴ تردد را به خود اختصاص داده است.    کاظم قلاسی روز پنجشنبه افزود: در این مدت بر اساس اطلاعات پلاکهای ثبت شده خودروهای تردد یافته در جاده های خراسان رضوی، ۱۲ درصد از این پلاکها مربوط به تهران، چهار درصد اصفهان و سه درصد نیز مربوط به استان خراسان شمالی بوده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین وسایل نقلیه غیر بومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه پلاک خوان در بازه فروردین ماه، در روزهای سوم و چهارم این ماه معادل ۳۲ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده است.   قلاسی گفت: در بازه زمانی یاد شده، ۲۵ درصد از کل ماندگاری خودروها در استان خراسان رضوی بین (۱ تا ۳ روز) و ۲۹ درصد ماندگاری خودروها در استان بین (۳ تا ۷ روز) و ۱۴ درصد هم بیش از یک هفته در استان حضور داشته‌اند.   وی افزود: بیشترین مقاصد سفر هم استانی ها در فروردین ماه به ترتیب، استان خراسان شمالی و تهران با ۱۱ درصد، خراسان جنوبی و مازندران با ۹ درصد و سمنان با ۸ درصد گزارش شده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سه درصد از مجموع ترددها در بزرگراه تربت حیدریه-باغچه و سه و ۲ دهم درصد از مجموع ترددها در بزرگراه نیشابور- باغچه در فروردین ماه تخلف سرعت داشته اند که مطابق اطلاعات دوربین های ثبت تخلف سرعت این ۲ محور رکورد دار تخلفات یاد شده در استان شده اند.   خراسان رضوی با داشتن ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی جایگاه دوم کشور را از نظر طول راه ها به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد