Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - فرمانده بسيج ادارات و کارگري خوي گفت: 35 عنوان برنامه همزمان با هفته کارگر در اين شهرستان اجرا مي شود که همايش کارگران خويي در روز دهم ارديبهشت از جمله آنهاست.

سرهنگ طاها بقال نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين همايش با حضور مسوولان استاني و کشوري در شهرک صنعتي خوي برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: تجليل از خانواده هاي شهداي کارگري، اجراي انواع مسابقات ورزشي کارگران، نشست با فرماندار شهرستان خوي براي بيان مشکلات قشري و بررسي راهکارهاي حل و فصل آنها از جمله ديگر برنامه هاي در نظر گرفته شده است.
وي بيان کرد: بسيج کارگري خوي در سه سال گذشنه به عنوان بسيج کارگري نمونه در آذربايجان غربي انتخاب شده که اين امر در سال جاري و سال هاي آتي نيز ادامه مي يابد.
به گزارش ايرنا، روز جهاني کارگر (11 ارديبهشت مصادف با اول ماه مي) يادمان سرکوب کارگران آمريکايي در اول ماه مي سال 1886 ميلادي در شيکاگوي آمريکاست که هر سال در بسياري از کشورهاي جهان گرامي داشته مي شود.
کارگران و فعالان حوزه کارگري در بسياري از کشورهاي جهان اين روز را با برگزاري تظاهرات و راهپيمايي هاي خياباني گرامي مي دارند.
دهها سال است که به اين مناسبت، در کشورهاي مختلف (به استثناي ايالات متحده، کانادا و چند کشور کوچک) مراسم ويژه برگزار مي شود.
روز کارگر در ايالات متحده و کانادا، نخستين دوشنبه هر سپتامبر (اواسط شهريور ماه) است.
8135/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار کارگر قمی در انتظار بیمه
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • کارگران ۱۱ اردیبهشت تعطیل هستند؟
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است