Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلی تهران برگزار شد از اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تقدیر کرد.
این تجلیل در راستای اجرای فعالیت‌های مصوب سال 97 و عملکرد قابل قبول استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف قرآنی از جمله مسابقات قرآن کریم، طرح ملی تربیت حافظان، تربیت مربی، محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی‌های تلاوت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این رابطه گفت: در راستای عملکرد اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در سال 97 این اداره از سوی رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف کشور تجلیل شد.
وی اظهار کرد: ماحصل فعالیت‌های انجام شده از سوی اداره امور قرآنی و جمع کارکرد این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف استان کرمانشاه را در رده رتبه‌های برتر کشور قرار داد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره در سال 97 تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این اداره اجرای کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن بوده است که سال گذشته بیش از 250 محفل و کرسی تلاوت در استان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: کرمانشاه در بحث برگزاری کلاس‌های تفسیر در کشور عملکرد بی‌نظیری داشته و بیش از 60 کرسی تفسیر در استان برگزار شده است.
وی به طرح تربیت حافظان با ثبت‌نام 25 هزار نفر و حضور 19 هزار نفر در آزمون پایانی این طرح اشاره کرد و گفت: عملکرد استان کرمانشاه در حوزه فعالیت‌های قرآنی بیش از 150 درصد بوده و این امر باعث شد تا این استان حائز رتبه برتر در کشور شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی تجلیل اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس مرکز آمار ایران

به گزارش تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

دیگر خبرها

  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف