Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران تایباد گفت: بارش باران از ظهر روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان آغاز شده و تاکنون ادامه دارد این بارش‌ها تا این لحظه خساراتی دربرنداشته است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین شرافتی‌راد اظهار کرد: ساعتی پیش به دلیل جاری شدن سیلاب در مسیر شهر مشهد ریزه به تایباد و روستای جوزقان در راستای برقراری امنیت جان شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل این محور توسط ماموران نیروی انتظامی مستقر در محل مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین به دلیل جاری شدن آب رودخانه بین مسیر نصرت‌آباد و پلبند در جاده اصلی تایباد – باخرز تنها خودروهای سنگین مجاز به تردد هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه سبک تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار تایباد همچنین از مسدود شدن مسیر تایباد به روستای دربند خبر داد و گفت: در ادامه بارش‌های شدید در این شهرستان ساعتی پیش مسیر تایباد به روستای دربند از توابع بخش مرکزی به علت سیلاب و آبگرفتگی مسدود شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران مطرح کرد: همشهریان تایبادی از تردد و سفرهای غیرضروری ظرف ۴۸ ساعت آینده پرهیز کنند و در حاشیه مسیل‌ها، بندها و رودخانه‌ها اتراق نکنند.

فرماندار تایباد اعلام کرد: تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و امدادی برای بازگشایی محور تایباد به مشهد ریزه در بخش میان ولایت این شهرستان که از ساعاتی پیش مسدود شده ادامه دارد.

طبق اعلام هواشناسی بارش باران در تایباد از ظهر روز گذشته آغاز شده و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است

مسیر آبادان-ماهشهر بر اثر سقوط ۷ دکل فشار قوی برق در جاده مسدود شد.

به گزارش ایسنا، شهروندان از تردد در مسیر بندر امام- شادگان به آبادان تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟