Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:17:24 GMT

6 هزار نفر در نوروز از خدمات اورژانس خمین بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۸۰۲

6 هزار نفر در نوروز از خدمات اورژانس خمین بهره مند شدند

خمین - ایرنا- سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی بهداشتی خمین گفت: 6 هزار و 429 نفر در نوروز امسال با مراجعه به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از خدمات درمانی بهره مند شدند.

دکتر «محمدرضا امیربیگلو» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پنج هزار و 855 نفر از مراجعان سرپایی درمان شدند، 544 نفر بستری و 112 نفر مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ارایه خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ادامه داد: در نوروز امسال به 2509 نفر خدمات آزمایشگاهی شامل یک هزار و 505 نفر در بخش بستری و یک هزار و چهار نفر در بخش سرپایی ارایه شد.
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی بهداشتی خمین اظهار داشت: 196 مورد ام آر آی، 279 مورد سی تی اسکن، 1231 مورد رادیوگرافی و 487 مورد سونوگرافی در نوروز امسال انجام شده است.
امیربیگلو با اشاره به فعالیت بخش دیالیز بیمارستان شهرستان در تعطیلات نوروز در دو شیفت گفت: 378 مورد خدمات مربوط به بیماران دیالیزی شهرستان و میهمان انجام شد.
وی افزود: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی یک هزار و 514 نفر درکلینیک تخصصی بیمارستان خدمات درمانی دریافت کردند.
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی بهداشتی خمین یادآور شد: به منظور ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی 48 بازدید از مراکز درمانی دولتی، خصوصی، تامین اجتماعی، نظامی، کلینیک ها و دندانپزشکی ها در نوروز امسال انجام شد.
خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
/3075/ 9930

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمی آموزشی دانشکده علوم پزشکی بهره مند خدمات اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت