Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:51:27 GMT

بیش از 90 تن مواد غذایی فاسد در یاسوج جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۹۰۳

بیش از 90 تن مواد غذایی فاسد در یاسوج جمع آوری شد

یاسوج- ایرنا- مدیر مرکز بهداشت بویراحمد گفت: 90 تن و 206 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در برنامه سلامت نوروزی در شهر یاسوج جمع آوری و معدوم شد.

محسن مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آغاز برنامه سلامت نوروزی (20 اسفند سال گذشته ) تا پایان طرح (20 فروردین سال جاری) در بازدیدهای کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مقدار 92 تن و 206 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، جمع آوری و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نظارت واحد بهداشت محیط به منظور آسایش و رفاه حال شهروندان و به صورت شبانه روزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه انجام می گیرد.
مرادی بیان کرد: در طرح سلامت نوروز 98، 816 مورد اخطاریه بهداشتی صادر و 157 نفر از متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و همچنین 32 مکان متخلف بهداشتی پلمپ شد.
وی عنوان کرد: مردم می‌توانند تخلفات بهداشتی را به سامانه 190 اطلاع دهند، برخورد با متخلفان بر اساس قانون و در ابتدا اخطار، معرفی به مراجع قضایی و در صورت نیاز همزمان با اخطار، تعطیلی موقت و پلمب نیز داده می‌شود.
مدیر مرکز بهداشت بویراحمد تصریح کرد: در نوروز 1398 کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط در اجرای این طرح 5 هزار و 302 مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی 786 مورد بازدید از سامانه های آبرسانی شهری و روستایی انجام دادند.
وی ابراز داشت: در این بازره زمانی 318 نمونه برداری از آب آشامیدنی، تعداد هفت هزار و 216 کلرسنجی آب آشامیدنی، 4 هزار و 144 مورد سنجش پرتابل مواد غذایی و 440 کارت بهداشت انجام شد.
شهرستان بویراحمد با حدود 300 هزار نفر جمعیت بزرگترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مواد غذايي فاسد كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود

خانم فرجی گفت: امحای بیش از ۱۵۳۹ کیلو گرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیر بهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط، شبکه بهداشت ودرمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی افزود: دراین باره همچنین ۱۵ مورد به امور قضایی و ۲ مورد هم پلمپ واحد صورت گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود