Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:32:10 GMT

برخی محورهای مسدود در خراسان جنوبی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۰۴۱

برخی محورهای مسدود در خراسان جنوبی بازگشایی شد

سرهنگ محمد باقر توفیقی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محور بشرویه به دیهوک، طبس به اصفهان، دیهوک به راور، دیهوک به پیکوه، محورهای روستایی ازمیغان و خرو و راه اختصاصی طبس به معدن پروده امروز بازگشایی شده است.
وی افزود: محورهای روستایی آهنگران به همت آباد، حاجی آباد- آبیز – کال شور، بشرویه – ده محمد، عشق آباد – بردسکن، دیهوک – کرمان، درح به بازارچه ماهیرود، دستگرد به طبس مسینا هنوز مسدود است و در بقیه راه ها تردد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: اتوبوسی که شب گذشته در مسیر تپه طاق واژگون شده هنوز گرفتار سیلاب است اما مسافران آن شب گذشته نجات یافته و از محل دور شدند.
وی با اشاره به اینکه اغلب محورهای استان لغزنده است بیان کرد: محور بیرجند به سمت سربیشه با مه شدید مواجه است که باید رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر تردد کنند.
سامانه بارشی که روز شنبه از سمت جنوب و غرب استان وارد خراسان جنوبی شد با شدت زیاد تمامی شهرستان های استان را فرا گرفت ولی در مناطق شرقی و جنوبی شدت بیشتری دارد.
این سامانه تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان فعال است و اوج بارندگی ها برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش بینی شده بود.
با توجه به اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران کشور و پیش بینی بارندگی های سنگین و شدید در منطقه، 302 تیم امدادی و عملیاتی در استان خراسان جنوبی قبل از شروع بارندگی ها به حالت آماده باش کامل درآمدند.
بارش های روز گذشته در استان موجب جاری شدن روان آب و سیلاب در اغلب شهرستان های خراسان جنوبی شد و ضمن مسدود کردن برخی راه ها، خساراتی را برجا گذاشت.
9893 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راه خراسان جنوبی عشق مدیریت بحران معدن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی