Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان استانداری لرستان در واکنش به تجمع دانشجویان دانشکده پرستاری پلدختر در اعتراض به تشکیل کلاس‌ها، به دانشجویان قول مساعد دادند که تا هفته آینده در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند.

  یکی از دانشجویان دانشکده پرستاری پلدختر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: وضعیت منطقه سیل زده پلدختر در حالت عادی قرار ندارد و نمی توان کلاس‌ها را در این شهر تشکیل داد؛ اما مسئولان با اصرار قصد تشکیل کلاس‌ها در این شهر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در همین راستا چهارشنبه هفته گذشته در تجمعی اعتراض خود را در این خصوص به گوش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان رساندیم.   وی افزود: در این تجمع هیچ صحبت یا شعاری داده نشد و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان به ما قول داد که کلاس‌ها در پلدختر تشکیل نمی‌شود و دانشجویان این دانشکده را به دانشکده خرم آباد، الیگودرز و بروجرد انتقال می‌دهیم؛ اما در روز پنج شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که کلاس‌ها در شهر پلدختر تشکیل می‌شود.
این دانشجو ادامه داد: وضعیت منطقه سیل زده پلدختر در حالت عادی قرار ندارد و نمیتوان کلاس‌ها را در این شهر تشکیل داد؛ اما مسئولان با اصرار قصد در تشکیل کلاس‌ها در این شهر دارند.   وی تصریح کرد: در همین رابطه روز شنبه در تجمعی مجدد با شعار‌هایی به تشکیل کلاس‌ها در شهر پلدختر اعتراض کردیم؛ اما مسئولی پاسخگوی اعتراض ما نبود. به همین علت به سمت استانداری استان لرستان رفتیم و اعتراض خود را به گوش مسئولان استانداری رساندیم و از سوی معاونت سیاسی استانداری به ما قول دادند که در هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان برگزار شود و در رابطه با تشکیل کلاس‌ها در شهر پلدختر تصمیم گیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده پرستاری پلدختر استانداری لرستان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان سیل پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

کد خبر 846952 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم