Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آرا با اعلام برنامه های بنیاد مهدی موعود(عج) استان آذربایجان شرقی ویژه نیمه شعبان، گفت: رژه موتورسواران با عنوان «یاوران امام مهدی(عج)»، اجتماع بزرگ «منتظران ظهور» و عمامه گذاری ۱۲۰ نفر از طلاب استان از مهمترین این برنامه ها است.

«عباس دانش آرا» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، درباره برنامه های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در استان آذربایجان شرقی ویژه نیمه شعبان، اظهار کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با همکاری ستاد مشترک برگزاری مراسم مناسبت های مذهبی تبریز برنامه های متنوعی را ویژه این ایام تدارک دیده است که از جمله آنها می توان به برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان در استان اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان آذربایجان شرقی افزود: روز جمعه، ۳۰ فروردین رژه موتورسواران با عنوان «یاوران امام مهدی(عج)» با یکصد دستگاه موتورسیکلت آغاز می شود. همچنین در همین روز از ساعت ۱۱ صبح، منتظران از مهدیه تبریز به سمت گلزار شهدا جهت بیعت با شهدا حرکت کرده و از آنجا به طرف مصلی امام خمینی(ره) جهت اقامه نماز جمعه می روند.

 

وی در تشریح دیگر برنامه های نیمه شعبان تصریح کرد: همچنین روز شنبه، ۳۱ فروردین ماه مصادف با شب نیمه شعبان، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محوطه مصلی امام خمینی(ره) تبریز مراسم جشن میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگزار می شود.

 

دانش آرا اضافه کرد: علاوه بر این، در روز نیمه شعبان همزمان با یکشنبه، اول اردیبهشت اجتماع بزرگ «منتظران ظهور» در میدان مرکزی شهر تبریز (میدان ساعت) برگزار و حرکت گروهی به سمت مصلی امام خمینی(ره) آغاز می شود.

 

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان آذربایجان شرقی در ادامه ابراز کرد: روز نیمه شعبان علاوه بر برنامه های یادشده، در مصلی امام خمینی(ره) علاوه بر مراسم جشن، برنامه عمامه گذاری 120 نفر از طلاب استان برگزار و در پایان نماز جماعت ظهر و عصر اقامه می شود. همچنین مراسم احیای شب نیمه شعبان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه تبریز شنبه۳۱فروردین برگزار می شود.

 

دانش آرا در بخش دیگری از مباحث خود در مورد راهکارهای ملموس تر کردن فعالیت های مهدوی در جامعه بیان کرد: این برنامه ها و فعالیت ها نباید به صورت مقطعی و در زمانی خاص باشند، بله باید در طول سال ادامه دار و مستمر دنبال شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای مثال ما در بنیاد مهدی موعود(عج) استان، دوره های تربیت مربی مهدوی را برای بیش از یکصد نفر از مربیان مهدوی برگزار می کنیم، سپس این مربیان دوره های کوتاه مدت را در مدارس، دانشگاه ها، ادارات و ... برگزار و شرکت کنندگان را با معارف مهدویت آشنا می کنند.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران سیل خسارت سیل سپاه مسابقات قرآن کریم نماز جمعه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم نیمه شعبان مراسم عمامه گذاری مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرم‌دل ظهر پنجشنبه در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: بحث جهاد تبیین در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی و دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور، در مدارس و دانشگاه‌های استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای این کنگره ۲۰۰ جلد کتاب از عملیات و خاطره‌ها و عملیات بزرگی که رزمندگان استان رقم زدند، نیز تدوین و منتشر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب، یکی دیگر از کارهای فاخر است که در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت آن هستیم و تلاش می‌کنیم که برای جشنواره فجر نیز اکران شود

خرم‌دل تصریح کرد: رزمایش بزرگ فرهنگی در استان نیز هم‌زمان با اجلاسیه نهایی به مدت ۱۵ شب در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ، تاریخ خلقت بشریت را به‌صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که در آن، بخشی از مجاهدت‌های رزمندگان استان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه نمایشگاه بزرگی نیز در جوار این برنامه تدارک دیده خواهد شد، گفت: در راستای این کنگره تندیس شهدا در معابر مهم شهرهای استان نصب می‌شود که طراحی هنرمندانه‌ای دارد و تمثال هر شهیدی نیز در شهرستان خودش نصب خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تعداد، دوهزار شهید استان، دو هزار جهیزیه تقدیم مردم خواهد شد و سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزه هنری استفاده شود و این فیلم‌ها و کلیپ‌ها به دست هنرمندان هم استانی ساخته شود.

کد خبر 6095088

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • موعود داور فینال آسیا شد