Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: قضات، کارکنان و اعضاء شورا‌های حل اختلاف سراسر خوزستان با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و بصورت داوطلبانه با حضور در مناطق برخی شهر‌های این استان به کمک مردم سیل زده شتافتند. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان از جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین حضور داوطلبانه قضات، کارکنان و اعضاء شورا‌های حل اختلاف سراسر استان در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در ماجرای سیل‌های اخیر استان‌ خوزستان قضات، کارکنان و اعضاء شورا‌های حل اختلاف سراسر استان نیز در پاسخ به منویات رهبر انقلاب اسلامی با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی با حضور در مناطق برخی شهر‌های این استان به کمک مردم سیل زده شتافتند و اقدامات مهم و کارآمدی در این راستا انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

 
وی افزود: کمک به بازگشایی راه‌های مواصلاتی، تقویت سیل بند و دیواره‌های رودخانه و راه اندازی مواکب از جمله کار‌های مهم شهروندان در شهر‌ها و روستا‌های سیل زده اهواز، باوی، سوسنگرد، حمیدیه، بستان، شادگان، شوش، دزفول، شعیبیه شوشتر و ... بوده و تلاش‌ها و کمک‌های آنان همچنان در این مناطق ادامه دارد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل در خوزستان مردم سیل زده شوراهای حل اختلاف کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 

فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: خوزستان یکی از استانهای درگیر با موضوع آلودگی هوا بر اثر سوزاند بقایای کشاورزی است و هر ساله پس از برداشت محصول گندم ،سوزاندن بقایای کشت گندم در مزارع علاوه بر آسیب جدی به بافت خاک موجب ایجاد آلودگی هوا در استان خوزستان می شود .

او می‌گوید: وفق ماده ۲۰ قانون هوای پاک سوزاندن بقایای کشت ممنوع است و باید با برنامه ریزی لازم بویژه آموزش و اطلاع رسانی و با معرفی روش های جایگزین همانند بازیافت و استفاده مجدد از کاه و کلش گندم از سوزاندن بقایای کشت خودداری شود .

قلی نژاد معرفی روشها و تجهیزات که می تواند بقایای کشاورزی را جمع آوری و استفاده از مشوق های تاثیر گذار برای کشاورزانی که از سوزاندن مزارع خوداری کرده اند می تواند از راهکارهای موثر در کاهش این پدیده باشد .

در این نشست مجموعه اقدامات آموزشی،اطلاع رسانی و همچنین روش های جایگزین امحای بقایای کشت بررسی و جهت پیگیری مصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال