Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@12:30:33 GMT

صادرات سیمان قطر به عراق و یمن سرعت می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۰۵۱

صادرات سیمان قطر به عراق و یمن سرعت می گیرد

شرکت سیمان ملی قطر (QNCC) برای توسعه صادرات کلینکر، سیمان خاکستری و سیمان سفید خود به ویژه در بازار سیمان کشورهای عراق و یمن اعلام آمادگی کرده است.

 

با تکمیل خط تولید ۵۰۰۰ تن در روز شرکت سیمان ملی قطر، این شرکت قصد دارد تا به بازار کشورهایی مانند عراق و یمن وارد شود.

 

بر همین اساس نشریه سیمان و مصالح ساختمانی کشورهای عربی در تازه ترین گزارش خود در این ارتباط می افزاید: این شرکت تولیدی ظرفیت تولید ۱۶۰۰۰ تن سیمان را در روز داراست و این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ به میزان ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ میلیون تن سیمان های پرتلند معمولی و ضد سولفات تولید کرده است.

 

افزودن محصولات جدید به سبد تولیدات این شرکت از مهمترین برنامه های پیش رو در سال ۲۰۱۹ عنوان شده که میتواند کسب سهم بیشتری را در بازار به همراه داشته باشد.

 

سال گذشته بود که شرکت تولیدی سیمان ملی قطر (QNCC) ازبرنامه خود برای راه اندازی خط ۵۰۰۰ هزار تنی سیمان خبر داده بود که به منظور پاسخگویی هر چه بیشتر به نیاز بازار داخلی و همچنین افزایش سهم بازار صادراتی، تنوع و تولید محصولات جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

 

همچنین در گزارش اسفند ماه ۹۶ که در سیمان خبر نیز درج شد در نظر گرفتن الزامات و استانداردهای مربوط به محیط زیست نیز از اولویت های این شرکت در این پروژه عنوان شده بود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی

یک استارتاپ محیط‌زیستی ایرانی در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، استارتاپ محیط‌زیستی جامُش در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد.

آنها با شروع این طرح در جزیره زیبای هرمز در خلیج فارس توانسته‌اند بخش مهمی از این زباله‌های دیرتجزیه‌پذیر را بازیافت و زمین جزیره را پاکسازی کنند و در تلاش برای رسیدن به پسماند صفر در این جزیره شگفت‌انگیز هستند.

مدل تأمین مالی استارتاپ‌ها در ایران اشتباه است!/ چرا استارتاپِ شتاب‌دهنده قادر به دریافت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه نیست؟

پسماندهای شیشه‌ای بدلیل وجود سیلیس می‌تواند جایگزین سیمان در بتن قرار گیرد. از آنجایی که تولید سیمان با استخراج منابع طبیعی و تولید گازهای گلخانه ای همراه است؛ استفاده از پودر شیشه‌های بازیافتی به جای سیمان علاوه بر مقرون به صرفه بودن و افزایش استحکام بتن، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

از پودر شیشه در صنایع دستی، مجسمه‌سازی، ساخت کاشی، سرامیک و… نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند