Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور عشق‌آباد به بردسکن خبر داد.

سرهنگ محمد باقر توفیقی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: این اتوبوس شب گذشته از مسیر کاشمر به یزد در حرکت بوده که در ساعت 21 در 15 کیلومتری عشق‌آباد بردسکن گرفتار سیلاب می‌شود.

وی اظهار کرد: به دلیل شدت سیلاب در منطقه اکنون امکان نزدیک شدن به اتوبوس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی تاکید کرد: با شماره تلفن یکی از رانندگان اتوبوس تماس برقرار شده و در خصوص وضعیت حال مسافران اطلاعات لازم کسب شده است.

وی عنوان کرد: براساس آنچه اعلام شده این اتوبوس 12 نفر سرنشین و مسافر دارد که سه نفر از آن‌ها خانم و باقی آقا هستند و تاکنون مشکلی برای هیچ کدام از مسافران رخ نداده است.

توفیقی‌نیا گفت: به دلیل این که 10 کیلومتر قبل و بعد از محل واژگونی اتوبوس به وسیله سیلاب جاده تخریب شده کسی نمی‌تواند به اتوبوس نزدیک شود.

وی عنوان کرد: مسیر مسدود بوده و باید بررسی شود که این اتوبوس از چه محوری وارد این مسیر شده است.

توفیقی‌نیا گفت: با وجود اعلام مسدودی مسیر اما رانندگان در محور تردد دارند؛ تاکنون علت اصلی حادثه مشخص نشده و جزئیات در دست بررسی است و در حال حاضر برای بررسی دقیق‌تر موضوع شخصا عازم محل حادثه هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک

معاون خدمات شهری شهرداری اراک از اجرای عملیات لای‌روبی و پاک‌سازی رودخانه اراک از کرهرود تا ولی آباد خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک از کرهرود تا ولی‌آباد افزود: پاک‌سازی مسیر رودخانه با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک خاطر نشان کرد: لای‌روبی رودخانه‌ها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمان بارش باران، می‌تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش و مانع از آب‌گرفتگی معابر و منازل شود که در این راستا شهرداری با جدیت و حساسیت بیشتر نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.

کد خبر 751197

دیگر خبرها

  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • بارش‌های جدید و احتمال وقوع سیلاب در مازندران
  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • وقوع سیل شدید در جنوب چین + فیلم
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت