Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:50:26 GMT

فرماندار رشت: ماموریت مهم سال 98 انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۱۸۲

فرماندار رشت: ماموریت مهم سال 98 انتخابات است

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رشت گفت: سال 98 سالیست که ماموریت بسیار مهم و سنگین انتخابات را در کنار همه ماموریت ها برای خدمت رسانی به مردم، داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه خدمات سفر شهرستان رشت ، با بیان این که نیروی انتظامی مانند همیشه در جریان برگزاری انتخابات ، نقش پررنگ و بسیار تاثیرگذار دارد، افزود: با همراهی، همکاری و پشتیبانی یکدیگر مانند همیشه ماموریت بسیار سنگین برگزاری انتخابات را به انجام می رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه سخنانش دستیابی به پیشرفت و توسعه را از آرمان های بشری دانست و اظهار داشت: تحقق این مهم میسر نیست مگر در پرتو نظم و امنیت، در بستر امنیت است که انسانها، کشورها، ملت ها و جوامع می توانند به توسعه و پیشرفت دست یابند.
فرماندار شهرستان رشت با بیان این که واحدهای مختلف نیروی انتظامی یکی از نهادهای ارزشمندیست که در تامین نظم و امنیت نقش تاثیرگذاری دارند، خاطر نشان کرد: همه ما نظم، امنیت و آرامش مان را مدیون فرد فرد این گروه ها هستیم.
وی در ادامه سخنانش بیان داشت: نیروی انتظامی از نهادهایست که بیشترین ارتباط را با تشکیلات وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری های تابعه دارد؛ در حوزه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و عمرانی و همه خدماتی که به مردم ارائه می شود، نقش نیروی انتظامی به عنوان بسترساز ارائه خدمات عمومی مهم و تعیین کننده است.
مومنی زاه با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی در تسهیلات خدمات در نوروز به همشهریان و گردشگران و تلاش های این مجموعه در نوروز 98 تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی در شهرستان رشت در ایام نوروز شاهد تلاش های نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور و سایر گروه ها در این حوزه بوده ام که جای قدردانی دارد.
وی بیان داشت: با تعامل و همکاری یکدیگر بایستی در حوزه راه های حمل و نقل درون شهری، برون شهری، در ایجاد زیرساخت توسعه، اصلاح زیرساخت، حذف نقاط حادثه خیز ، هوشمندسازی توسعه مهندسی ترافیک، توسعه طرح استفاده از کلاه ایمنی از طرح های موفق نیروی انتظامی، گام های بلندتری برداریم.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانداري گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: از ۲۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴ نقطه در شهرستان ارومیه قرار دارد که تاکنون ۹ نقطه از این نقاط رفع یا آشکارسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری، امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه ضمن اشاره به رشد محسوسی که در حوزه راهداری در دوره مدیریت جدید اداره کل راهداری صورت گرفته است به بررسی چالش‌ها، برنامه‌ها، مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل‌و نقل شهرستان پرداخت.

وی افزود: تعداد یک میلیون و ۴۰ هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان در شهرستان ارومیه ساکن هستند که نیاز است توجه جدی برای حل مشکلات راه‌های اصلی و فرعی آن شود.

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان‌غربی در ارومیه واقع شده است، گفت: بیشترین تعداد راه‌های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد، همچنین ارومیه تنها شهرستان استان است که با دو کشور مرز مشترک دارد و نیاز است توجه ویژه‌ای در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده، قابل تقدیر است.

عماری ادامه داد :۱۹ مصوبه از ۳۸ پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار برای بخش‌های پنج‌گانه ارومیه است که تاکنون این پروژه‌ها ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: از ۲۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴ نقطه در شهرستان ارومیه قرار دارد که تاکنون ۹ نقطه از این نقاط رفع یا آشکارسازی شده است.

کد خبر 749963

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان