Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته‌انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و تراکتورسازی تبریز در هفته ۲۱ لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر شعار به داور رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تراکتورسازی تبریز به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم‌های سایپا تهران و فولاد خوزستان در هفته ۲۱ برگزار شد و از سوی افشین قطبی، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال شخصی غیر از مقام رسمی مسابقه انجام داد. وی به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

محمد دایی، مربی تیم سایپا نیز به دلیل بر بدرفتاری در قبال شخصی غیر از مقام رسمی مسابقه، به توبیخ کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم سایپا تهران هم به دلیل سوء رفتار تیمی باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم‌های ماشین سازی تبریز و پیکان تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم ماشین‌سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر شعار‌های موهن به داور مطرح شد. این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

مجید صالح، مربی تیم پیکان تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به توبیخ کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل تخلفات تماشاگرانش در هفته ۲۰ رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم سپاهان اصفهان، باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های پارس‌جنوبی جم و سایپا تهران در هفته ۲۰ برگزار شد. تیم پارس جنوبی به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری و استفاده از شعار‌های موهن توسط تماشاگران تیم نسبت به داور به جریمه نقدی ۷۰ میلیون ریالی محکوم شد.

صالح الماسی، تدارکات تیم پارس جنوبی جم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی (داور) به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای فوق قطعی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال علی دایی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد