Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- جمعي از استادان و اعضاي هيات علمي دانشگاههاي علوم پزشکي مشهد شامل دانشگاههاي دولتي و آزاد روز دوشنبه در ديدار با فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوي حمايت و پشتيباني خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوي در اين ديدار گفت: سپاه پاسداران يک تشکيلات و فرد نيست بلکه يک راه، مسلک و نماد انديشه انقلابي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرتيپ پاسدار يعقوبعلي نظري افزود: دشمن، سپاه پاسداران و عقبه مردمي اش را نماد خنثي سازي نقشه هاي خود مي داند و از همين روي به اقدامات خصمانه تر روي آورده است.
وي با بيان اينکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نماد تلفيق قدرت مادي و معنوي است ادامه داد: اعلام حضور و حمايت استادان دانشگاهي از سپاه را به حساب ارادت و تمسک و تعلق خاطر آنها به راه و مسير انقلاب مي گذاريم.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوي گفت: دشمنان در طول اين 40 سال توطئه ها و نيرنگهاي مختلفي عليه انقلاب به کار بستند اما همه اين توطئه ها به گسترش انقلاب اسلامي منجر شده است و اکنون عمق راهبردي نظام اسلامي تا دروازه هاي اسرائيل پيش رفته است و اين شکستها دشمن را عصباني کرده است.
سردار نظري افزود: دشمنان، در سوريه تا نزديکي محل اقامت بشار اسد پيش رفتند اما ورق برگشت، در عراق هم هفت تريليون دلار هزينه کردند اما نمي توانند حضور داشته باشند و همه اينها به خاطر مولفه قدرت معنوي انقلاب اسلامي است و اين موضوعي است که بايد در مديريت داخلي کشور هم حواسمان به آن باشد.
وي توجه به قدرت معنوي و ظرفيتهاي داخلي را مهم ذکر و بيان کرد: تحريم در دنياي کنوني معنا ندارد به شرطي که مديريت درستي در پيش بگيريم و مولفه ها و ظرفيتهاي قدرت خود را بشناسيم و درک کنيم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: آمريکا از نظر امکانات مادي قدرتمند است اما در حوزه انديشه و قدرت نرم افزاري به شدت آسيب پذير است و ما معتقديم پايه اصلي، همين قدرت نرم افزاري است که نمي گذارد دشمنان با وجود عمليات رسانه اي و نقشه هاي مختلف به نتيجه برسند.
سردار نظري افزود: سپاه پاسداران افتخار مي کند که بر اساس اصول و مباني انقلاب و متکي بر قدرت مردم است و در مسير حفظ، حراست و گسترش انقلاب اسلامي عمل مي کند.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي هم در اين ديدار گفت: هر جا دشمن بخواهد خللي وارد کند دانشگاهيان براي حفظ انسجام و پيوستگي که قدرت و قوه بازدارنده انقلاب اسلامي است حضور دارند و از وحدت و انسجام حمايت مي کنند.
علي سروري مجد افزود: در همه عرصه ها به توصيه قرآن نيازمنديم که تمام نيروي خود را در جهت بازدارندگي، حفظ ارزشها و استعدادها و امکانات توسعه دهيم و قدرت خود را بيشتر کنيم لذا امروز هم جمع شده ايم تا اعلام کنيم در کنار ارزشهايي که در طول 40 سال توسط سپاه پاسداران در همه عرصه ها به وجود آمده است استاده ايم و پايداريم.
رئيس جمهوري آمريکا روز دوشنبه 19 فروردين ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را يک سازمان تروريستي معرفي کرد.
1922/7507
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد