Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:11:57 GMT

پارسال 14 همایش پیاده روی در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۳۳۷

پارسال 14 همایش پیاده روی در قزوین برگزار شد

قزوین – ایرنا – مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در سال 97، 14 همایش پیاده روی در قزوین برگزار شد که یکی از آنها در سطح ملی و برای ثبت در کتاب رکوردهای گینس بود.

به گزارش ایرنا عباس علایی مقدم روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود :قزوین در سال 97 تنها استانی بود که سه همایش پیاده روی در سطح ملی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در قزوین گفت:سال گذشته حدود 170 هزار نفر از مردم در این همایش حضور یافتند اما بنا به برخی مشکلات و نقص دستگاه های شمارشگر از ثبت این رکورد در کتاب گینس بازماندیم.
علایی مقدم اضافه کرد:امیدواریم امسال با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی استان شاهد ثبت این رویداد بزرگ ورزشی به نام استان بوده و وحدت و شکوه استانی در این پیاده روی با تعامل دستگاهها به نمایش گذاشته شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:از امتیازات برگزاری این همایش ها معرفی قزوین با پخش زنده از شبکه های سراسری است که بدون پرداخت هیچ هزینه ای صورت می گیرد و باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را کرد.
این مسئول ورزشی ادامه داد:افزایش وحدت استانی، ایجاد انگیزه و رغبت به ورزش میان مردم و ارتقای تعامل میان دستگاه ها از ویژگی های دیگر این برنامه های ورزشی است.
وی اظهار داشت: این همایش 13 اردیبهشت ماه به مناسبت روز معلم و روز جهانی کار و کارگر سه روز قبل از ماه مبارک رمضان از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تا سینما فدک بوستان باراجین برگزار خواهد شد.
رییس هیات ورزشهای همگانی استان در ادامه این جلسه گفت:از سه ماه قبل هماهنگی های لازم برای برگزاری این همایش به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و عملیات فتح خرمشهر انجام شده است و امیدواریم شاهد برگزاری همایش پیاده روی با حضور پرشور و نشاط مردم باشیم.
محمد رضایی با اشاره به استقبال پرشور مردم از همایش پیاده روی سال گذشته، افزود:هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی و مرتبط نظیر صدا و سیما، بیمه، نیروی انتظامی،پلیس راهور، نیروهای امدادی، اتوبوسرانی و ... انجام شده و از حامیان مالی نیز برای حمایت از برنامه دعوت شده است.
6104* 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پياده روي همايش پياده روي خانواده قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد