Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@14:57:23 GMT

شكست فيروزجا مقابل لوپلسكو

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۳۷۴

شكست فيروزجا مقابل لوپلسكو

خبرگزاری میزان- علیرضا فیروزجا نماینده شطرنج ایران در دور هفتم مسابقات آزاد بین‌المللی ریکیاویک ایسلند مغلوب لوپلسکو از رومانى شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، دور هفتم مسابقات آزاد بین‌المللی ریکیاویک ایسلند برگزار شد و علیرضا فیروزجا نماینده شطرنج ایران مقابل لوپلسکو از رومانى با ریتینگ ۲۶۳۴ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شکست مجموع امتیازات فیروزجا در عدد ۵ باقی ماند.

فیروزجا پیش از این عنوان قهرمانى رقابت‌هاى ۹۶۰ ریکیاویک ایسلند را به خود اختصاص داده بود.

نخستین دوره مسابقات ریکیاویک ایسلند در سال ۱۹۶۴ و با حضور ۱۴ بازیکن برگزار شد. از آن تاریخ تا به امروز ۳۲ دوره این مسابقات برگزار شده و سی و سومین دوره آن نیز از ۱۹ تا ۲۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد. در رقابت‌های این دوره ۲۴۹ شطرنجباز از سرتاسر جهان حضور دارند و علیرضا فیروزجا با ریتینگ ۲۶۶۹ به عنوان بخت سوم قهرمانی معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج علیرضا فیروزجا ریکیاویک ایسلند میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا در شهر خانتی مانسیسک کشور روسیه پیگیری شد که سینا موحد در دور نهم و پایانی بر شطرنج باز تیم مغولستان غلبه کرد.

تیم تهران نیز که سینا موحد در ترکیب آن حضور داشت، با نتیجه ۴ بر صفر تیم سوخباتر مغولستان به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز پس از میزبان نایب قهرمان شد.

سینا موحد پیش از این مقابل حریفان خود به ۶ پیروزی و ۲ شکست دست پیدا کرده بود.

تیم بانوان تهران نیز مقام ششم را کسب کرد.

تیم آقایان شهر تهران» با ترکیب استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بزرگ بردیا دانشور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی و استاد فیده سینا موحد دراین رقابت‌ها شرکت کرد.

استاد بین‌المللی بانوان میترا اصغرزاده، استاد بین‌المللی بانوان پروا بهزاد نظیف، استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، استاد فیده بانوان ملیکا محمدی و استاد فیده بانوان طناز ازلی نفرات تشکیل دهنده تیم بانوان تهران بودند.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار کنتده مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا بودند.

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم