Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فراکسیون امید در مورد احتمال رای منفی مجمع تشخیص مصلحت نظام به پالرمو بعد از تحریم سپاه توسط آمریکا گفت: نباید این موضوعات را به هم ربط داد. ما باید بر اساس منافع ملی خود عمل کنیم.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: آمریکایی‌ها برای خوش خدمتی به اسرائیل و نتانیاهو چنین تصمیمی گرفتند و در روز پاسدار با نگاه خصمانه این تصمیم خود را عملی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اردکان در مجلس افزود: من اگر جای اعضای مجمع بودم به پالرمو رای مثبت می‌دادم. چرا که معتقد هستم ما نباید در زمین آمریکا بازی کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خاطر نشان کرد: ما نباید در ادامه خواست آمریکایی‌ها عمل کنیم. آنها به دنبال ایجاد تنگنای مالی برای کشور ما هستند. ما نباید خودمان مسیر را برای آنها هموار کنیم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس تصریح کرد: عدم تصویب اف.ای.تی. اف می‌تواند آمریکا را در رسیدن به هدف‌هایش که همان تحریم‌ ایران است کمک کند.

وی گفت: ما باید بر اساس منافع ملی عمل کنیم البته مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه صاحب اختیار است.

تابش ادامه داد: ما نباید اقدام‌های غیرعقلانی ترامپ را تشدید کنیم. ما نباید با تصمیم‌های خود حلقه‌های ترامپ علیه ایران را تکمیل کنیم. بلکه با تصویب اف.ای.تی.اف، تنگناها را رفع کنیم.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تابش پالرمو آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • وحشت در محافل صهیونیستی بعد از تصمیم ضد اسرائیلی دادگاه لاهه
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد