Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@03:50:55 GMT

تغییر مجری جنجالی و زمان پخش یک برنامه ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۶۹۵

پژمان ماندگاری تهیه کننده برنامه «ورزشگاه» درباره اضافه شدن مجری جدید به این برنامه و همکاری با علی انصاریان، گفت: در حال مذاکره با چند مجری مطرح ورزشی هستیم که به زودی به برنامه اضافه خواهند شد. مجری اول ما حافظ کاظم زاده است که برنامه با اجرای وی در حال پخش است؛ اما در آینده مجری دیگری نیز به برنامه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زمان پخش برنامه ما جمعه صبح ها از شبکه پنج سیما بود که به شنبه شب ها منتقل شد. از این پس نیز در سال جدید شنبه ها ساعت 21:30 به روی آنتن خواهیم رفت.

تهیه کننده برنامه ورزشی شبکه پنج با بیان اینکه از ابتدا قرار بود علی انصاریان فقط ویژه برنامه جام ملت ها را اجرا کند، تصریح کرد: ما ابتدا برنامه را با حافظ کاظم زاده شروع کردیم و سپس مهدی واعظی و علی انصاریان به برنامه آمدند. مهدی واعظی اجرای برنامه را تا سال گذشته بر عهده داشت و در حال حاضر نیز حافظ کاظم زاده برنامه را در کنار یک مجری دیگر انجام خواهد داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با سه مجری ورزشی در حال مذاکره هستیم که به محض توافق نام آن ها را اعلام خواهیم کرد. برنامه ورزشگاه در سال جدید ادامه خواهد داشت و به دلیل ماه مبارک رمضان فقط شاید یکسری جابه‌جایی ها در کنداکتور شبکه صورت بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ورزشگاه علی انصاریان برنامه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از سه هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمینهای کشاورزی استان سال گذشته شناسایی شد که بیشترین میزان در ارومیه با بیش از دو هزار و ۴۰۰ مورد بود.

سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی در دریافت گزارشها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگیهای بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

سرهنگ تقی زاده اظهارکرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه‌روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است.

وی گفت: سالانه در فروردین‌ماه بیش از صدها مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در استان شناسایی و در مرحله ابتدایی و پی‌کنی، دستور توقف عملیات صادر می‌شود.

سرهنگ تقی زاده، با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه‌روزی است، افزود: در فروردین امسال ۲۱۲ فقره اخطاریه در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان صادر و عملیات اجرایی آنها متوقف شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت ۱۵ فقره احکام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ و سه مورد حکم قطعی قضایی تخریب مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی در سطح استان اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • ببینید | ردپای آبی
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی