Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:58:47 GMT

8 هزار قطعه جوجه یارانه ای در درمیان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۷۲۱

8 هزار قطعه جوجه یارانه ای در درمیان توزیع شد

بیرجند - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی درمیان گفت: هشت هزار قطعه جوجه بومی یارانه ای بین مرزنشینان این شهرستان توزیع شد.

کاظم حسینی روز دوشنبه در حاشیه توزیع این جوجه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر قطعه جوجه یارانه ای در روستاهای مرزی شهرستان با قیمت 6 هزار تومان توزیع شد در حالی که قیمت آن در بازار 10هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از اجرای این طرح را تامین نیازمندی‌ های روستاییان توسط خودشان اعلام کرد و گفت: تا پایان سال جاری توزیع جوجه یارانه ای در شهرستان ادامه دارد و اطلاعات افراد متقاضی جوجه جمع آوری شده است.
حسینی بیان کرد: واکسن آنفلوانزا، نیوکاسل، برونشیت و گامبورو به این جوجه ها برای جلوگیری از تلفات تزریق شده است.
وی گفت: همچنین اواخر سال گذشته نیز 35 هزار اصله نهال گل محمدی بین روستاییان توزیع شد که هدف از این اقدام ترویج گیاهان دارویی سازگار با اقلیم شهرستان و فرآوری این محصول در راستای ایجاد اشتغال است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556* 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توزيع جوجه روستاها بسيج سازندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیا بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیا عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6092174

دیگر خبرها

  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس