Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:30:09 GMT

11 مرکز متخلف تهیه مواد غذایی در سردشت شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۹۷۶

11 مرکز متخلف تهیه مواد غذایی در سردشت شناسایی شد

روژان قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای متخلف در جریان طرح سلامت نوروزی با انجام یکهزار و 218 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان شناسایی شده است.
وی اضافه کرد: از این مجموع 816 مورد بازدید از مراکز تهیه و عرضه و فروش مواد غذایی حساس و غیرحساس، 180 مورد از اماکن عمومی، 12 مورد بازدید از اماکن بین راهی، 119 مورد بازدید از مراکز سامانه آبرسانی و 91 مورد نیز از سایر اماکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بیش از یکهزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته نیز در جریان اجرای طرح سلامت نوروزی توسط بازرسان بهداشت محیط کشف، جمع آوری و معدوم شد.
رییس مرکز بهداشت سردشت گفت: نمونه برداری میکروبی شامل آب آشامیدنی و آب استخر 154 مورد، کارت بهداشت صادر شده 168 مورد، سنجش با تجهیزات پرتابل 728 مورد، سنجش کلرآزاد باقیمانده آب آشامیدنی و آب استخر یکهزار و 817 مورد و نمونه برداری از مواد غذایی سنتی 12 مورد از جمله فعالیت های صورت گرفته توسط بازرسان بهداشت محیط در این مدت است.
وی بیان کرد: در اجرای طرح سلامت نوروزی 12 نفر از بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت سردشت در نوبت های صبح و عصر به صورت مستمر فعالیت داشتند.
قادری گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه شکایات مردمی 190 به اطلاع کارشناسان بهداشت محیط اطلاع دهند تا پیگیری و اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، طرح سلامت نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط این شهرستان با اولویت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس و سامانه های آبرسانی اجرا شد.
طرح سلامت نوروزی از 20 اسفند 1397 تا 20 فروردین سال جاری اجرا شد.
شهرستان مرزی سردشت یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که در جوار مرزهای عراق واقع شده است.
7562/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی تهیه و توزیع مواد عراق مواد غذایی سردشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل در شهر‌های نوشهر، بابلسر، آمل، بابل، ساری و میانکاله متخلفان شکار و صید را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقاول و ۲۵ قطعه ماهی دستگیر و حین پایش رودخانه‌های استان بیش از ۵۰ رشته دام صید غیرمجاز ماهی جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر طی گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی (منطقه ویسر) از یک شکارچی غیرمجاز ۱قبضه سلاح شکاری و سایرادوات شکار کشف وضبط نمودند.

در بابلسرماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی دو ماموریت حین گشت وکنترل در رودخانه بابلرود سد آرمیج کلا و سد میرود ۱۷ رشته دام و ۲ عدد چم صید ماهی‌های استخوانی را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت وکنترل در رودخانه گرمرودبخش دشتسر یک صیاد غیرمجاز به همراه ۲۵ قطعه ماهی و ۲ رشته دام غیرمجاز ماهی دستگیر کردند.

طی دو ماموریت مشترک ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل و ماموران نیروی انتظامی از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (سرمحیط بانی بندپی) حین گشت وکنترل در منطقه جنگلی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک طاقه قرقاول نر دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (محیط بانی دودانگه محمدآباد) حین گشت و کنترل شبانه در مناطق محدوده روستای مرگاب با همکاری ماموران نیروی انتظامی دودانگه از یک متخلف حین شروع به شکار ۱قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی در محدوده دریاچه سد شهید رجایی و رودخانه پهنه کلا از صیادان غیرمجاز۲ لنسر از و یک رشته دام صیادی کشف وضبط کردند.

همچنین طی دو ماموریت ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (پناهگاه حیات وحش سمسکنده) ۱۲ رشته دام صیادی در محل مصب رودخانه تجن به دریا در محدوده فرح آباد و محدوده روستای اردشیرکشف و ضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله ۲۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز در ساحل پناهگاه حیات وحش میانکاله جمع آوری کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب