Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@11:30:37 GMT

دعوت سفير «لباس همدلي» از مردم و هنرمندان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۱۰۱

دعوت سفير «لباس همدلي» از مردم و هنرمندان

خبرگزاري آريا- الهام پاوه نژاد سفير «لباس همدلي» از مردم و هنرمندان در راستاي وسيع تر کردن کمک ملي به سيل زدگان دعوت کرد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي خانه تئاتر؛ الهام پاوه نژاد هنرمند عرصه تئاتر، سينما و تلويزيون، در راستاي همياري به پويش «لباس همدلي» سفير اين حرکت خودجوش شده است.
او که علاوه بر فعاليت هاي هنري، فعاليت هاي خيرخواهانه اي نيز در کارنامه خود دارد از تمامي توليدکنندگان لباس، بنکداران، هنرمندان و مردم شريف ايران دعوت کرده تا به پويش «لباس همدلي» بپيوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لباس همدلي حرکتي خودجوش بوده که از طرف خانه تئاتر، با هدف تکريم انساني هموطنان سيل زده در استانهاي گلستان، لرستان و خوزستان طراحي شده و بنا دارد تا با ارسال لباس نو به اين مناطق گامي در راستاي همياري و همدلي با اين عزيزان بردارد.
همچنين اقلام اهدايي روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه، مورخ 29 الي 31 فروردين ماه 1398 در عمارت خانه تئاتر واقع در تهران، خيابان سميه، بعد از تقاطع نجات الهي، پلاک 260، عمارت خانه تئاتر جمع آوري خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مردم و هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند