Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@03:08:18 GMT

روایت کیهان از آینده مذاکره با آمریکا از زبان زیباکلام

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۱۲۵

روایت کیهان از آینده مذاکره با آمریکا از زبان زیباکلام

  روزنامه کیهان به نقل از زیبا کلام نوشت: تخت‌روانچی اصلا اهل تندروی‌هایی که برخی دیپلمات‌ها نظیر امیر عبدالهیان دارند، نیست.

صادق زیبا کلام در گفتگو با نامه‌نیوز اظهار داشت: به هیچ‌وجه فکر نمی‌کنم هیچ احتمال مذاکره با آمریکا وجود داشته باشد. اگر هم روزی روزگاری بخواهد مذاکره با آمریکایی‌ها انجام شود -که خیلی بعید به نظرم می‌رسد- باید از طرف مقام معظم رهبری تصمیم‌گیری شود و دولت این وسط هیچ‌کاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آقای ترامپ نشان داده که تمایلش برای مذاکره با ایران برای قبل‌ها بوده و الان دشمنی و کینه آن‌ها به ایران آن‌قدر زیاد شده که در حقیقت احتمال مذاکره به کل، به‌جزء، به اصل و به فرع منتفی است و روابط و مناسبات ایران و آمریکا اگر از این وخیم‌تر و بدتر نشود حداقل در کوتاه مدت به هیچ‌وجه التیامی پیدا نخواهد کرد.

زیباکلام گفت: آقای غلامعلی خشرو مطابق قانون بازنشسته شد بنابراین آقای ظریف مجبور بود یک نفر را جای او در نمایندگی ایران در سازمان‌ملل منصوب کند و چه کسی بهتر از آقای تخت‌روانچی که به شدت مسلط به کارش است و در مجموع نیروی معتدل و میانه‌رو محسوب می‌شود. تخت‌روانچی اصلا اهل تندروی‌هایی که برخی دیپلمات‌ها نظیر امیر عبدالهیان دارند، نیست.

وی اظهار کرد: اگر به فرض حدس من غلط از آب درآید و در آینده‌ای دور یا نزدیک قرار باشد ایران به سمت‌وسوی تنش‌زدایی با آمریکا پیش‌رود، باز از این بابت آقای تخت‌روانچی بهترین گزینه موجود در دستگاه دیپلماسی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کیهان زیباکلام مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ناپولی پس از آن که در فصل گذشته توانست قهرمانی سری آ را کسب کند در این فصل نتوانست موفقیت فصل پیش را تکرار کند.

این تیم در آخرین دیدار خود در سری آ با نتیجه یک بر صفر از امپولی شکست خورد و اکنون مدیران باشگاه قصد دارند با جذب یک سرمربی جدید به جای «فرانچسکو کالزونا» روحی تازه در تیم بدمند.

دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با گزینه‌های مختلفی برای هدایت ناپولی در فصل آینده مذاکره کرده است. «رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که «وینچنزو ایتالیانو» جدی ترین گزینه هدایت ناپولی در فصل آینده است و تفاهم با او پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. «ایتالیانو» در حال حاضر هدایت فیورنتینا را بر عهده دارد.

این خبرنگار ایتالیایی اعلام کرده است که «استفانو پیولی» هم یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر ناپولی است اما تا این لحظه پیشرفت خاصی در مذاکره با او صورت نگرفته است.

رودی گالتی به احتمال پیوستن «آنتونیو کونته» به ناپولی هم اشاره کرد اما او را یک گزینه محتمل برای هدایت این تیم ایتالیایی در نظر نگرفت.

کد خبر 6087382

دیگر خبرها

  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان