Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه برق ۳روستای سربیشه وصل شده است، گفت: هم اکنون برق در روستاهای محمد آباد صاحب کار‌، دلاکوک و منصوریه بخش عشق آباد طبس به دلیل شکستگی تیر برق قطع شده است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

محمد ابراهیم شرکاء در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: به دلیل شرایط حاکم بر منطقه که ناشی از سیلاب شدید است، امکان دسترسی به محل شکستگی تیر برق وجود ندارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروهای  مدیریت برق این شهرستان به محل اعزام شده اند و منتظرند سیلاب کمی فروکش کند تا بتوانند از طریق دیزل نسبت به برقدار کردن این روستاها که حدود 110 مشترک دارد اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه 33 گروه اجرایی وعملیاتی این شرکت در استان آماده باش هستند اظهار داشت :در حال حاضر شبکه برق در تمام شهرستان‌های استان خراسان جنوبی پایدار است.

برقراری ارتباط جاده‌ای مناطق سیل‌زده لرستان و ایلام به آذربایجان غربی واگذار شدشبکه برق در تمام شهرستان‌های استان خراسان جنوبی پایدار است؛ تلاش برای برق‌دار کردن 2 روستای سربیشهجزئیات تعرفه‌های جدید برق اعلام شد + جدول‌

‌شرکاء اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی از هفته گذشته و در راستای جلسات کمیته مدیریت بحران استانداری، تمام امکانات این مجموعه بسیج ودر حال آماده باش هستیم. همه مرخصی‌ها در سطح این مجموعه لغو شده و مکاتبات و اطلاع رسانی لازم به مدیران شهرستانها وپرسنل بهره برداری،فنی وکشیک وپیمانکاران ابلاغ شده وهمه به حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به آمادگی گروه‌های اجرایی و عملیاتی وپیمانکاران این شرکت و در مجموع آماده باش 100نفر پرسنل و نیروی عملیاتی در تمام شهرستانهای استان اشاره کرد وافزود: درراستای آمادگی تجهیزات و امکانات، تمام مولدهای برق اضطراری در همه شهرها تست وآماده به کار می باشد.

انتهای پیام/ ز‌

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: هم اکنون تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل شده و برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

او با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

سارانی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند اظهار کرد: این بند‌ها در دهه‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان از سوی نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی بی سابقه ۶۰ میلیمتری در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش‌های اخیر ۲ میلون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلاب‌های بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی