Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان پاری سن ژرمن می‌داند بابت شکست پر گل تیمش به شدت عصبانی بود.

طرفداری- پس از شکست سنگین ۵-۱ پاری سن ژرمن مقابل لیل، کیلیان ام باپه شخصیت تیمش را زیر سوال برد.

به گزارش سایت گل، پاریسی‌ها در حالی با لیل رده دومی رو به رو شدند که می‌دانستند یک تساوی می‌تواند برای تجربه دومین قهرمانی پیاپی در لوشامپیونه کفایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه مصدومیت ابتدای بازی تیاگو سیلوا و توماس مونیر و نه اخراج خوان برنات در دقیقه ۳۶ کمکی به صدرنشین لیگ فرانسه نکردند تا در نهایت این تیم باخت به شدت تلخی را تجربه کند. ام باپه که پایه گذار تک گل PSG در بازی شب گذشته بود، پس از بازی گفت:

توپ از این محوطه جریمه به آن محوطه جریمه در گردش بود و دائما از این نیمه زمین به آن نیمه زمین می‌رفت. در برخی لحظات کنترل شرایط را در دست داشتیم ولی در لحظات دیگر... ما در نهایت قهرمان خواهیم شد ولی وقتی شکست می‌خورید، باید به نحو مشخصی ببازید. کسی دوست ندارد با دریافت ۳، ۴ یا ۵ گل، شخصیت تیم از دست برود. این باخت عادی نبود. لیل تیم خوبی است پس به آن‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها طرفدارانی خوب و ورزشگاهی زیبا دارند ولی ما باید با شخصیت بالاتری بازی کنیم و این یکی از تقصیرات ما است. به نظرم سریعا باید این نقیصه را برطرف کنم. واقعا مشکل دیگری در کار نیست. فوتبال در زمینی برابر بازی می‌شود و امروز ما مثل مبتدی‌ها بازی کردیم. باید بار دیگر تمرکز خودمان را به دست بیاوریم. چهارشنبه هم یک بازی پیش رو داریم ولی باید از این نوع باختن دست برداریم. 

با وجود این شکست، پاری سن ژرمن ۱۷ امتیاز با لیل اختلاف دارد و لیل ۱۸ امتیاز دست نخورده دیگر را در مسابقات آینده پیش رو خواهد داشت. تفاضل گل PSG قبل از بازی چهارشنبه شب برابر نانت، ۴۱+ است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فینالیست در مادرید معلوم خواهد شد/ بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2 پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس