Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@04:42:10 GMT

امیدآفرینی از وظایف اصلی مسئولان در برهه کنونی است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۶۱۹

امیدآفرینی از وظایف اصلی مسئولان در برهه کنونی است

به گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان شامگاه دیروز، یکشنبه، 25 فروردین در جلسه شورای اداری شهرستان طارم با اشاره به قرارگیری کشور در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: رسیدن انقلاب به چهل سالگی سبب شده است دشمنان کینه‌توزانه‌تر از قبل به دشمنی با کشور بپردازند.
وی با بیان اینکه خصومت دشمنان علیه کشورمان به ویژه انقلاب اسلامی از دیر باز وجود دارد، ادامه داد: از نمونه‌های بارز این کینه‌توزی‌ها می‌توان به قرار دادن سپاه باعزت انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها بود که این امر بیان‌گر عمق کینه دشمنان نسبت به انقلاب است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی گریزی به تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان نیز زده و گفت: این تحریم‌ها حتی حقوق شهروندی و انسانی را نیز زیر پا گذاشته‌ است.
وی با اشاره به اینکه ارسال کمک‌های بشر دوستانه به مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده در دنیای امروز امری طبیعی و متداول است، تصریح کرد: تحریم‌ها سبب شده این کمک‌ها به دست سیل زدگان نرسد.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان کلیت و ارزش‌های نظام اسلامی را نشانه گرفته‌اند، بیان کرد: دشمن در تلاش برای ترویج روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم است.
وی با بیان اینکه وظیفه اصلی مسئولان در برهه فعلی ایجاد امید و اعتماد آفرینی است، ادامه داد: کشور در برهه فعلی بیش از هر زمان نیاز به وحدت و انسجام دارد.
مرادی با اشاره توجه ویژه مقام معظم رهبری به تولید در شعار سال، گفت: برای تحقق این امر مدیران باید هم اهداف و هم پیامدهای عملیاتی شدن این شعار را بسنجند و هم برای تحقق آن اهتمام لازم را داشته باشند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان سپاه سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند