Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:39:47 GMT

حضور کاروان ورزشی ایران در ۴ رشته یونیورسیاد قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۶۵۰

حضور کاروان ورزشی ایران در ۴ رشته یونیورسیاد قطعی شد

برای شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور کاروان ورزشی ایران در چهار رشته تکواندو، والیبال، تیراندازی و تیراندازی با کمان قطعی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اولین نشست هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی در سال ۱۳۹۸ با موضوع چگونگی حضور کاروان ورزشی ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور کلیه اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه دهخدا رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارشی از کارهای انجام شده و برنامه‌های فدراسیون در خصوص رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان ارائه داد و در ادامه اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت‌های فدراسیون را بیان کردند.

با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با تاکید بر کاروان کیفی تیم‌های دانشجویی ایران در چهار رشته تکواندو (کیورگی و پومسه)، والیبال، تیروکمان (کامپوند) و تیراندازی حضورشان قطعی شد و در خصوص رشته دوومیدانی مقرر شد پس از بررسی رکوردهای مسابقات آتی که هفته آینده برگزار می‌شود، در صورتی که بتوانند رکوردهای لازم را کسب کنند به مسابقات اعزام شوند.

در این نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون شامل دهخدا، بشیریان، حمیدی، احمدی، دادگان، قراخانلو، علیزاده، مقدم منش، نصیرزاده، تجلی، روحانی و خانم صفاری حضور داشتند.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس