Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@06:30:20 GMT

جشنواره ملی نوروزی پلیس در استان مركزی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۶۹۵

جشنواره ملی نوروزی پلیس در استان مركزی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: جشنواره ملی نوروزی پلیس در 5 قالب شعر، خاطره، مقاله، عکس و فیلم از طریق پیام‌رسان‌های بومی سروش، ایتا، آی‌گپ، گپ، ساپنا و بله برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محورهای «پلیس؛ حافظ جان و مال مردم»، «پلیس؛ هوشیاری، دقت و سرعت عمل»، «پلیس؛ اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع»، «پلیس؛ خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه»، «پلیس؛ راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون» و «تحقق شعار محوری پلیس راهور با عنوان پرهیز از خطر، آرامش در سفر» را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی تصريح كرد: عموم شهروندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌ها و موضوعات اعلام شده حداکثر تا 31 فروردین 98 از طریق شبکه‌های مجازی به نشانی festpolice@ رسال کنند.
سرهنگ خلجی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان حداکثر امکان ارسال 3 اثر را دارند، گفت: این افراد در ذیل هر اثر لازم است نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، شماره تماس و شماره ملی خود را قید کنند.
اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: افرادی که در بخش فیلم اثر ارسال می‌کنند حداکثر زمان آن باید 110 ثانیه باشد، ضمن اینکه اشعار ارسالی نیز باید در قالب چهارپاره، رباعی، غزل و مثنوی سروده و ارسال شود.
خلجي بيان کرد: مقالات ارسالی باید حداقل 12 و حداکثر 18 صفحه و خاطرات نیز باید حداقل 3 و حداکثر 5 صفحه با قلم 14 لوتوس ارسال شود.
وي با بیان اینکه کار داوری آثار ارسالی به جشنواره تا پایان اردیبهشت انجام می‌شود، گفت: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا ایکنا مرکزی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکاری کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

حسینی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد