Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@08:58:07 GMT

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۹۰۱

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل زدگان

امتداد-همراه اول در راستای حمایت هر چه بیشتر از سیل زدگان، ۱۵۰ میلیارد ریال صرف تأمین اقلام اساسی این خانوارها کرد.

به گزارش امتداد به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان و در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالاهای ضروری خانواده های آسیب دیده از سیل می شود.
پیش از این همراه اول با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای اقدامات مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سیل زده را رایگان اعلام کرده بود.
این اقدامات هم زمان با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به مناطق سیل زده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفت.
با گسترش آسیب ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و بسمت تأمین مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی، ارسال ۶٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل، و نیز اعزام تیم های جهادی متشکل از کارکنان داوطلب این شرکت انجام شد.
همچنین کارکنان همراه اول یک روز حقوق خود را به مناطق سیل زده اهدا کردند.

true برچسب ها : همراه اول- سیل- کمک- لوازم منزل true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از هواشناسی کرمان اعلام کرد، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) و فردا جمعه ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در بیشتر مناطق استان کرمان ادامه خواهد داشت.

 بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است