Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- مديرکل استاندارد استان سمنان گفت: آزمايشگاه تخصصي تعيين استاندارد مواد نفتي با سرمايه گذاري بخش خصوصي در شهرستان گرمسار راه اندازي مي شود.

عباس رستمي روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: تعيين استاندارد مواد نفتي در استان سمنان قبل از راه اندازي اين آزمايشگاه تخصصي ميّسر نبود و اين مواد براي تعيين کيفيت مي بايست به آزمايشگاه هاي تخصصي استان تهران ارسال مي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: راه اندازي آزمايشگاه تخصصي بررسي بافت هاي غيرمجاز در مواد غذايي و مواد آهني و فولاد در استان سمنان ضروري است، نياز است بخش خصوصي با توجه به صرفه اقتصادي سرمايه گذاري در اين بخش به ايجاد آزمايشگاه هاي تخصصي اقدام کنند.
مديرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: تحقق شعار سال و رونق توليد در کشور در گرو توجه يکسان به مقوله کميت و کيفيت در توليد کالا است.
رستمي اضافه کرد: بايد با توليد کالاهاي باکيفيت و نظارت دقيق براي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در بحث تحقق شعار سال تلاش شود.
وي افزود: توليد کالاي باکيفيت و عرضه و صادرات آن به بازارهاي جهاني نشان از اقتدار نظام جمهوري اسلامي خواهد بود و آحاد مردم و مسئولان با اتخاذ راهبردهاي اصولي براي تحقق اين مهم گام بردارند.
مديرکل استاندارد استان سمنان گفت: اکنون 17 آزمايشگاه تخصصي استاندارد در شهرستان هاي سمنان، شاهرود و گرمسار فعال است و 139 آزمايشگاه هم با اين اداره کل همکاري دارند.
به گزارش ايرنا به نقل از اداره کل استاندارد استان سمنان، هموطنان مي توانند براي اطمينان از استانداردبودن کالاهاي توليدي بارکد زير علامت استاندارد روي کالا را به شماره 10001517 پيامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پيامک اطلاع رساني مي شود.
7339/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حرف‌های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی را در این ویدئو مشاهده نمایید. این مدیر آزمایشگاه می گوید روغن های سنتی که در مغازه ها جلوی مشتری گرفته می شود نباید خریداری شوند چون باید قبل از مصرف آزمایش های لازم روی آن انجام شود.

کد خبر 849190 منبع: مهر برچسب‌ها سلامت روغن خبر مهم زيتون - روغن زيتون برنج تغذیه

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان