Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@02:22:03 GMT

پنجمین یادواره شهدای شیمیایی گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۴۰۱

پنجمین یادواره شهدای شیمیایی گیلان برگزار می شود

پنجمین یادواره شهدای شیمیایی گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری همراه با نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان گیلان با اشاره به شناسایی حدود ۹۰ شهید شیمیایی در استان اظهار کرد: حدود ۱۳۰ نفر جانباز شیمیایی در گیلان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اختلال ریوی و اختلال در خواب توسط جانبازان شیمیایی اشاره کرد و افزود: جانبازان شیمیایی به دلیل اینکه ظاهری سالم دارند، دیده نشده و درک نمی‌شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا انتقال معارف ایثار و مقاومت به نسل‌های آینده است، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای شیمیایی ظرفیتی برای نسل امروز محسوب می‌شود.

فلاحتی، خواستار کمک مسئولان به برگزاری یادواره شهدا شد و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در راستای احیای ارزش‌های الهی است.

وی به پای کار بودن جوانان در برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و یادآور شد: جانبازان شیمیایی اسطوره‌های جامعه هستند.

اجرای تئاتر خیابانی با رویکرد جانبازان شیمیایی در پیاده راه فرهنگی شهر رشت، برگزاری نشست سیاسی و بصیرتی و همچنین نشست واکاوی جنایت‌های غرب در بحث شیمیایی در دانشگاه گیلان از جمله برنامه‌های جنبی یادواره شهدای شیمیایی گیلان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بمباران شیمیایی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 35 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6095993

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»