Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:45:33 GMT

گردشگري بوشهر، ظرفيتي که بايد بيشتر ديده شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۸۴۲

گردشگري بوشهر، ظرفيتي که بايد بيشتر ديده شود

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- اگرچه بوشهر بيشتر با ذخاير استراتژيکي همچون نفت و گاز شناخته شده ولي ظرفيت هاي گردشگري آن نشان مي دهد اهميت اين حوزه نه تنها کم از منابع زيرزميني آن نيست بلکه حتي بيشتر است.

به گزارش ايرنا، در سال هايي که تمرکزها بر کاهش اتکا به درآمدهاي نفتي است ظرفيت ها نشان داده که گردشگري در جنوب بويژه استان بوشهر به عنوان منبعي مهم از درآمدهاي نفتي مي تواند درآمدي به مراتب علاوه براين بالاتر از توليد نفت کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين سخنان مسافران نوروزي بوشهر که با اندکي توجه و توسعه بيشتر زيرساخت ها مي توان اين استان را قطب گردشگري جنوب کشور معرفي کرد، حرفي بطور کامل بجا و صحيح است.
همچنين در تعطيلات نوروزي سال 97، استان بوشهر با هفت ميليون و 350 هزار نفر بعد از استان‌هاي مازندران و گيلان، به عنوان سومين استان گردشگر پذير کشور معرفي شد.
معاون سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيز سفري که در اواسط تعطيلات نوروزي امسال به بوشهر داشت اين استان را در بين سه مقصد برتر گردشگري کشور در نوروز 98 معرفي کرد.
به همين دليل در مقطعي که تعطيلات زمستاني بطور جد مورد توجه قرار گرفته به گواهي برخي از کارشناسان حوزه گردشگري ايجاد مقصد جديد گردشگري براي زمستان در بوشهر ضروري است.
خارج از نگاه برون مرزي در بحث گردشگري از مزاياي افزايش اصلي قطب گردشگري در جنوب و بويژه بوشهر مي توان به تقسيم بار ترافيکي جاده هاي شمال و غرب کشور و توسعه حمل و نقل هوايي اين منطقه نام برد.
در سالي که توسط مقام معظم رهبري به عنوان رونق توليد شکل گرفته بخشي از اين رسالت مهم بر دوش گردشگري است که توليدات ارزشمندي همچون صنايع دستي را به خود اختصاص داده است.
همچنين کاهش 50 درصدي سفرهاي خارجي در نوروز 98 از ديگر مسائلي است که بايد براي گردشگري کشور قطب هاي جديدتري گشوده و مردم از تمرکز به جاذبه هاي تکرار به مقاصد جديد سوق داد.
يکي از گردشگران نوروزي بوشهر که از تبريز راهي جنوب شده بود گفت: به دليل آب و هواي معتدل بوشهر در فصل زمستان چند سالي است که اين استان مقصد گردشگري خانواده ام در ايام نوروز شده است.
مهرداد افشارپور افزود: ساحل بکر و ماسه اي خليج فارس و بافت تاريخي بوشهر به عنوان جاذبه هايياست که چشم هر بيننده اي را به خود جلب مي کند.
وي اظهار داشت: از ديگر نکته هاي قابل توجه اين شهر تميزي آن است که رنگ و لعاب خاصي با جاذبه هاي اين شهر مي دهد.
ديگر مسافر نوروزي بوشهر نيز که پس از 20 سال از سميرم به بوشهر آمده بود اظهار داشت: بوشهر در دو دهه اخير تحولات چشمگيري به خود ديده که اين مهم در ساحل سازي شهر بخوبي مشهود است.
مهدي کمالوند افزود: در مقطعي به دليل شرايط کاري براي مدت پنج سال در بوشهر ساکن بودم و اکنون که وارد اين شهر شدم از همه لحاظ براي پذيرايي از مسافران نوروزي مهيا شده است.
وي يادآور شد: بوشهر در مقطعي به عنوان پايتخت انرژي نام گرفت ولي اکنون به واسطه هاي جاذبه هاي حيرت انگيز گردشگري فراوانش مي تواند درآمدهاي نفت به چالش بکشد.
** امنيت بوشهر براي مسافران نوروزي مثال زدني است
وي اظهار داشت: در 2 روزي که مهمان بوشهر شدم به واسطه امنيت خوب شهر درهيچکدام از ساعت ها فرزندان خود را براي تردد در سطح شهر منبع نکردم تا جايي ک پياده روي بامدادي آنها نيز در نيمه شب انجام مي شود.
ديگر مسافر نوروزي بوشهر که از پايتخت روانه سواحل نيلگون خليج فارس شده بود گفت: از بدو سفر خانواده را دهکده گردشگري ورودي شهر اسکان داده و از ورزش هاي آبي اين محدوده بخوبي استفاده کرديم.
** مهمان نوازي بوشهري ها چشم همگان را برکمبودهايش بسته است
محمد شجاعي افزود: بوشهر شايد از حيث امکانات استاني کم برخوردار در برابر تهران معرفي شده ولي صميميت، مهمان نوازي و خونگرمي مردم اين استان چشم هر مسافري را به روي تمامي کمبودهايش مي بندد.
وي گفت: براي ادامه سفر خود دلوار ديار دليران تنگستان نيز در برنامه هاي خانواده ام گنجانده شده تا از نزديک با مبارزات ضد استعماري مردم جنوب آشنا شوند.
ديگر مسافر نوروزي که از نيشابور به بوشهر سفر کرده بود گفت: امسال پنجمين عيد نوروز است که خود را در بوشهر مي بينيم و با خاطرات خوبم از شهر بدون شک مقصد چند سال آينده ام در عيد نوروز بوشهر خواهد بود.
مهدي مرادوند افزود: در اين شهر ابتدا به واسطه داشتن دوستي قديمي همراه خانواده خود به بوشهر سفر مي کردم ولي بعد از آشنا شدن با جاذبه هاي بي بديل 2 سال است که همراه با فاميل به بوشهر سفر مي کنيم.
** ظرفيت هاي گردشگري بوشهر نيازمند معرفي بيشتر است
ديگر مسافر نوروزي بوشهر که از اصفهان راهي بوشهر شده بود گفت: امسال شرايط نامساعد جوي در شمال کشور بهانه اي شد تا براي نخستين بار به بوشهر سفر کنم.
محمد الهامي يان کرد: بوشهر بخوبي براي کشور معرفي نشده زيرا در صورت شناخت کافي بدون شک مسافران نوروزي بوشهر چيزي دو برابر ميزان کنوني خواهد بود.
وي يادآور شد: در مدت زمان يک روزه سکونت خود در بوشهر کمبود پارکينگ و سرويس بهداشتي از جمله مشکلات اصلي ما بوده که انتظار است براي حل اين مشکل چاره انديشي شود.
** توسعه زير ساخت هاي گردشگري بوشهر ضروري است
ديگر مسافر نوروزي بوشهر که از مشهد وارد اين شهر شده بود گفت: هر چند امسالي بالا رفتن نرخ ارز براي اولين بار خانواده ما را در عيد نوروز ايران نشين کرد ولي باعث شد بدانيم کشورخودمان مي تواند براي چند 10 سال مقصد نوروزي خانواده ها باشد.
علي مظفري افزود: بخش قابل توجهي از اين زيبايي ها در جنوب و بويژه استان هاي بوشهر و هرمزگان است که مي تواند سالانه پذيراي بسياري از گردشگران داخلي و خارجي باشد.
وي اضافه کرد: در اين ارتباط توسعه زيرساخت ها امري الزامي است که بايد مسئولان شهري اين مناطق آن را مورد توجه جدي خود قرار دهند.
مظفري گفت: براي نمونه در بوشهري که با کمبود فضا مواجه است جا براي احداث بيش از 10 پارکينگ طبقاتي وجود دارد.
** گزارش هايي هاي از خدمات رساني ستاد تسهيلات سفر استان بوشهر در نوروز 98
*اورژانس بوشهر سه هزار و 879 ماموريت نوروزي انجام داد
رئيس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: در ايام نوروز امسال 350 نيروي اورژانس در قالب 53 پايگاه امدادي شامل 19 پايگاه شهري، 33 پايگاه جاده‌اي، يک پايگاه اورژانس هوايي و 10 ايستگاه سلامت نوروزي مستقر و به همشهريان و مسافران نوروزي خدمت رساني کردند.
عبدالرحيم دادجو افزود: طرح سلامت نوروزي اين سازمان از 25 اسفند پارسال آغاز و تا 17 فروردين امسال ادامه داشت که با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده همه ماموريت‌ها با اولويت رسيدن سريع آمبولانس‌ها بر سر صحنه، درمان سريع در محل و رساندن مصدومان به مراکز درماني انجام شد.
وي افزود: نيروهاي اين مرکز در قالب طرح نوروزي از 25 اسفند سال گذشته تا پايان 16 فروردين امسال سه هزار و 879 ماموريت انجام دادند.
دادجو اظهار داشت: از مجموع عمليات هاي ثبت شده 775 ماموريت ترافيکي و سه هزار و 104 ماموريت غيرترافيکي بوده است.
وي بيان کرد: در اجراي طرح امداد نوروزي نيروهاي اورژانس استان بوشهريکهزار و 775 نفر را به بيمارستان انتقال دادند که از اين شمار 797 نفر ازمصدومان حوادث ترافيکي بودند.
دادجو اظهار داشت: تکنسين‌هاي اورژانس، 2 هزار و 6 مورد درمان در محل انجام دادند که از اين تعداد 128 مورد مربوط به ماموريت‌هاي ترافيکي است.
وي اضافه کرد: در ماموريت‌هاي صورت گرفته از آغاز طرح امداد نوروزي تا 17 فروردين، 52 فوتي در استان بوشهرثبت شد که از اين شمار 9 تن مربوط به حوادث ترافيکي و 43 نفر غير ترافيکي بوده است.
دادجو گفت: نرخ رشد ماموريت هاي اورژانس نسبت به سال گذشته 55درصد کاهش نشان مي دهد.
وي يادآور شد: در نوروز 98 حوادث ترافيکي 53 درصد و فوتي ها 36 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
* 31 ميليون ليتر بنزين در نوروز بوشهر مصرف شد
مديرشرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه بوشهر گفت: در تعطيلات نوروز امسال 31ميليون و812 هزار ليتر بنزين در اين استان مصرف شد.
مسعود نيک تاج افزود: براساس آمارهاي موجود ميانگين مصرف روزانه بنزين درنوروز امسال در استان بوشهر 2 ميليون و 120هزار ليتر اعلام شده است.
وي بيان کرد: اين ميزان مصرف بنزين نسبت به مصرف يک ميليون و 700 هزار ليتر در روزهاي عادي 20 درصد افزايش نشان مي دهد.
نيک تاج درباره مصرف سي ان جي در استان بوشهر گفت: در تعطيلات نوروز امسال سه ميليون و 195هزار مترمکعب سي ان جي در اين استان مصرف شده است.
وي بيان کرد: براساس آمارها ميانگين مصرف روزانه سي ان جي در تعطيلات نوروزي در استان بوشهر روزانه 213 هزار مترمکعب است که نسبت به مصرف 174هزار مترمکعب در روزهاي عادي 22 درصد افزايش نشان مي دهد.
مديرشرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه بوشهر گفت: درزمان حاضر 66جايگاه عرضه بنزين و 35 جايگاه سي ان جي در استان بوشهرفعال است.
سرپرست جمعيت هلال احمر استان بوشهر گفت: امسال 751 امدادگر و از جمعيت جوانان در قالب 54 پايگاه امدادي و پست ايمني و سلامت نوروزي در استان به مسافران نوروزي خدمات رساني کردند.
غلامرضا حاجياني افزود: پست هاي ايمني و سلامت در ورودي و خروجي و در نقاط پرتردد و مهم شهر به همت سازمان جوانان خدماتي شامل ارائه نکات ايمني سفر از جمله رعايت نکات بهداشتي، غذايي و بهبود رفتار هاي ترافيکي (بهرفت) به مسافران ارائه کردند.
* 22 هزار نفر از خدمات هلال احمر بوشهر برخوردار شدند
وي ادامه داد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزي 22 هزار و 84نفر از مسافران نوروزي از خدمات حضوري و درمان سرپايي اين جمعيت بهره مند شدند.
حاجياني افزود: در 199 ماموريت عملياتي تيم هاي امداد و نجات هلال احمر در استان 968 نفر نجات يافتند و 41 نفر نيز براي تکميل مراحل درماني و رسيدگي بيشتر به نزديکترين مراکز درماني و بيمارستان اعزام شدند.
وي بيان کرد: در نوروز امسال، 74 مصدوم سوانح ترافيکي طي 34 عمليات رهاسازي شدند و با احتساب زلزله شهرستان دشتي و طوفان هاي رخ داده که باعث سيل و آب گرفتگي در استان شد 20 هزار و 410 نفر اسکان داده شدند.
فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: علاوه برامکانات و نيروهاي موجود انتظامي دراين استان که به صورت معمول درحال خدمت رساني هستند حدود 70 تيم سيار پليس در تامين امنيت نوروزي مسافران اين استان مشارکت داشتند.
سردار خليل واعظي افزود: در اين زمينه با دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف امدادي، خدماتي و قضايي هماهنگي‌هاي لازم انجام شد تا در صورت نياز بکارگيري و همکاري لازم انجام شود.
وي بيان کرد: تيم‌هاي پليسي استان بوشهر براي تامين امنيت انتظامي و ترافيکي درتعطيلات نوروز در مکان‌هايي که محل ازدحام و تردد مردم مثل بنادر، سواحل، مکان‌هاي تاريخي و ديدني به صورت پررنگ حضور داشتند.
* آموزش و پرورش بوشهر به 179 هزار و 902 مسافر اسکان داد
مديرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نوروز امسال، 179 هزار و 902 مسافر نوروزي در 49 هزار و 973 خانوار در مدرسه هاي استان اسکان يافتند.
ناصر کرمي افزود: شمار اسکان جمعيت ياد شده درمدرسه هاي استان بوشهر نسبت به سال گذشته 5.7 درصد معادل 9 هزار مسافر افزايش نشان مي دهد.
وي ادامه داد: آمار پذيرش خانوار فرهنگي نسبت به سال گذشته و خانوارهاي غيرفرهنگي 20 درصد افزايش نشان مي دهد.
مديرکل آموزش و پرورش استان بوشهر يادآور شد: بر اين اساس آمار اسکان نوروزي به 504 هزار و 539 نفرروز مي رسد.
وي بيان کرد: شهرستان گناوه با اسکان 51 هزار و 944 نفر معادل 28.8 درصد و بوشهر با 44 هزار و 985 نفر معادل 25 درصد و ديلم با 22 هزار و 629 نفر معادل 12.5 درصد مسافران بيشترين درصد ميزباني را در بين شهرستان ها و مناطق استان به خود اختصاص دادند.
* 500 هزار نفر از گشت هاي دريايي بوشهر استفاده کرد
مديرکل بنادر و دريانوردي استان بوشهر گفت: در ايام تعطيلات نوروز (25 اسفند تا 16 فروردين) 500 هزار نفر از گشت هاي دريايي اين استان استفاده کردند.
سياوش ارجمند زاده افزود: اين آمار در مقايسه با سال گذشته 17 درصد کاهش دارد که عمده دليل آن سيل استان هاي همجوار و شرايط نامساعد دريايي بود.
وي بيان کرد: براي ايمن سازي و نظارت بر فعاليت شناورها امسال تلاش شد درکنار فعاليت هاي رسمي تمام قايق و موتور لنج هاي دريايي داوطلب ارائه گشت هاي دريايي براي ارائه فعاليت ثبت نام کنند تا کار آنها درقالب تعريف شده انجام شود.
ارجمند زاده ادامه داد: با اين وجود برخي از آنها خارج از اين قالب خدماتي ارائه کردند که به دليل نام نويسي نکردن آمار آنها در گزارش نهايي شمار استفاده کنندگان از گشت هاي دريايي لحاظ نشده است.
وي يادآورشد: درنوروز امسال 29 کشتي و لنج تفريحي در سواحل استان بوشهر خدمات گردشگري دريايي ارائه کردند.
مديرکل بنادر و دريانوردي استان بوشهر اظهارداشت: صدور مجوز پس از بازرسي شناورها، الزام به همراهي 2 قايق در کنار لنج‌هاي گردشگري، همراه داشتن جليقه نجات و حضور ناجي غريق، نيروهاي دريايي متخصص در هنگام پهلوگيري و جدا سازي شناور، الزام به حضور شناور ناجي، گاردبندي اسکله‌ها، نصب حلقه‌هاي نجات و حضور مستمر گارد بندر از جمله فعاليت‌هاي صورت گرفته براي حفظ ايمني گردشگران دريايي استان بوشهر در ايام تعطيلات نوروز بود.
* 10 ميليون و 87 وسيله نقليه در نوروز بوشهر تردد کرد
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان بوشهر گفت: براساس آمار تجميعي در21 روز گذشته تردد 10 ميليون و87 هزار و593 وسيله نقليه در جاده هاي اين استان ثبت شده است.
حميد رضا علم افزود: براين اساس از25 اسفند 97 تا 16 فروردين ماه جاري در52 محور ورودي استان بوشهر تردد 817هزار و586 وسيله نقليه ثبت شده است.
وي بيان کرد: همچنين دراين مدت تردد 799هزارو 499 وسيله نقليه درمحورهاي خروجي استان بوشهر به ثبت رسيده است.
علم گفت: در24 ساعت گذشته ازهفت محور ورودي استان بوشهر 37 هزار و999 تردد و در محورهاي خروجي نيز35هزار و994 تردد وسيله نقليه ثبت شد.
وي بيان کرد: محور ورودي استان بوشهر از کازرون به برازجان با10هزار و621 تردد بيشترين تردد را داشته است.
علم گفت: همچنين محورهاي ورودي خوزستان - ديلم با 10هزار و 594 تردد، فيروزآباد - جم با پنج هزار و503، پارسيان - عسلويه با سه هزار و 839، محورلامرد- عسلويه با سه هزار و535، فراشبند - اهرم با 2هزار و567 و سيامکان - گناوه با يکهزار و340 تردد از ديگر محورهاي پرتردد اين استان به شمار مي روند.
وي يادآور شد: در محورهاي خروجي، محور ديلم - خوزستان با10هزار و 748 تردد بيشترين حجم خروجي را به خود اختصاص داده است.
علم گفت: محوربرازجان - کازرون با 9هزار و365، جم - فيروزآباد با 6هزار و317، عسلويه - پارسيان با 3هزار و671، عسلويه - لامرد با 3هزارو77، اهرم - فراشبند با هزار و 785 و گناوه - سيامکان با هزار و31 تردد پرترافيک ترين محورهاي خروجي استان بوشهر معرفي شدند.
وي اضافه کرد: در اجراي طرح نوروزي امسال 30 اکيپ امداد رساني درجاده ها و 17 راهدارخانه درمحورهاي مختلف ارتباطي استان درآماده باش بودند.
* 12ميليون و 900 هزار شب اقامت در استان بوشهر به ثبت رسيد
معاون امورعمراني استانداري بوشهر گفت: براساس آمارهاي موجود در تعطيلات نوروز امسال 12ميليون و 900 هزار شب اقامت گردشگران در اين استان به ثبت رسيد.
مهرداد ستوده افزود: همچنين سامانه هاي راهداري از آغاز تا پايان تعطيلات نوروزي 10ميليون و 400 هزار تردد را در جاده هاي اين استان گزارش کردند.
وي بيان کرد: رتبه استان بوشهر در بخش جذب مسافران نوروزي توسط سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري هنوز به طور رسمي مشخص نشده است.
ستوده يادآور شد: بررسي ها نشان مي دهد توزيع سفر در نوروز امسال بخوبي انجام و مدت زمان ماندگاري مسافران نيز نسبت به سال گذشته افزايش نشان مي دهد.
وي ادامه داد: افزايش ماندگاري مسافران نوروزي در استان بوشهر و افزايش ميزان ورودي ها نسبت به خروجي ها بيانگر مهمان نوازي مردم اين استان و احساس امنيت و آرامش مسافران در استان بوشهر است.
معاون امور عمراني استانداري بوشهر گفت: هرچند آمارها بيانگر افزايش حضور مسافران نوروزي در استان است ولي به طور قطع يکسري کاستي هايي وجود دارد و تلاش مي شود در قالب پروژه بوشهر توريسم 2022 شناسايي و نسبت به برطرف کردن آنها براي سال آينده اقدام شود.
وي يادآور شد: طرح گردشگري توريسم 2022 در شهرهاي بوشهر، گناوه و کنگان، 24 روستا و2 منطقه عشايري استان به صورت پايلوت اجرايي شده است.
ستوده تاکيد کرد: استان بوشهر در همه ابعاد داراي ظرفيت‌هاي گردشگري است که براي بهره‌مندي بيشتر گردشگران از ظرفيت‌هاي استان طرح گردشگري توريسم 2022 طراحي و عملياتي شد.
وي بيان کرد: در طرح توريسم 2022 يک خيابان گردشگري در هر شهر تعيين شده که گردشگران بدون دغدغه ترافيک و تردد خودرو به ساحل دسترسي دارند.
ستوده افزود: طرح ياد شده از 25 بهمن سال 96 در شهرهاي هدف عملياتي و در قالب آن امکانات لازم براي گردشگران فراهم مي‌شود.
*21 ميليارد ريال صنايع دستي در بوشهر فروش رفت
سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر گفت: در نوروز امسال 21ميليارد و 277 ميليون ريال محصولات صنايع دستي در اين استان فروش رفت.
ارغوان مهدي زاده افزود: توليدات صنايع دستي استان بوشهر شهره جهاني دارد طوريکه در بازارهاي جهاني از جمله اروپا و کشورهاي مختلف آسيايي عرضه مي ‌شود.
وي بيان کرد: حصيربافي، صنايع دستي دريايي، عبابافي، گليم بافي با نمادهاي مختلف، گبه بافي، معرق ساقه گندم، سفال، زيورآلات از تراش سنگ، چرم، ميناکاري روي مس، سفال و خاتم کاري از جمله صنايع دستي شاخص استان بوشهر به شمار مي رود. .
معاون صنايع دستي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر گفت: در تعطيلات نوروز 594 غرفه، 35 بازارچه و فروشگاه عرضه محصولات صنايع دستي در اقامتگاه هاي بوم گردي استان برپا شد.
ليلا رحيمي افزود: فروش اين ميزان توليدات صنايع دستي بيانگر رضايت گردشگران و کيفيت مناسب اين توليدات است.
وي ادامه داد: صنايع دستي استان بوشهر از لحاظ نوع، جنس، رنگ وتنوع بي نظير است و تلاش مي شود در سال جاري با استفاده از همه ظرفيت ها در بخش مواد اوليه مناسب زمينه توليد با کيفيت محصولات فراهم شود.
7212/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902982

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • گره اندر گره
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید