Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:48:55 GMT

روحانی درگذشت مادر شهیدان رودسری ابراهیمی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۱۲۹

روحانی درگذشت مادر شهیدان رودسری ابراهیمی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم صفیه جلالی رودسری، مادر شهیدان گرانقدر محمدرضا، علیرضا و غلامعلی رودسری ابراهیمی، از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم صفیه جلالی رودسری، مادر شهیدان گرانقدر محمدرضا، علیرضا و غلامعلی رودسری ابراهیمی، از حماسه سازان دوران دفاع مقدس، موجب تالم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مادر مؤمنه و فداکار با پرورش فرزندانی دلاور و تقدیم خالصانه آنان  در راه استحکم انقلاب و دفاع از ایران اسلامی،  نام نیک خود را به عنوان الگویی درخشان در فرهنگ پرافتخار ایثار و شهادت به ثبت رساند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن بانوی صبور تسلیت می گویم و از درگاه خداون منان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی . رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی