Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:50:22 GMT

خرید و قیمت مبل چستر کلاسیک، مدل ترکیه و ایتالیایی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۲۷۲

خرید و قیمت مبل چستر کلاسیک، مدل ترکیه و ایتالیایی

مبل‌های چستر که معمولاً راحتی هستند شکل خاصی دارند. تکیه‌گاه آن‌ها کوتاه و کمی زاویه‌دار و دسته‌های آن استوانه‌ای است و همچنین اکثر مدل‌های مبلمان چستر دارای لمسه دوزی هستند. برای روکش مبل‌های چستر از چرم یا پارچه‌های کتان و مخمل استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، مبل چستر اولین بار در قرن هجدهم میلادی ساخته شده و تا به امروز جز مبل های پرطرفدار و شیکی بوده که همیشه مورد استفاده افراد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهنما خرید مبل چستر

وقتی تصمیم به خرید مبلمان می‌گیرید باید بدانید که می‌خواهید از آن در کجا استفاده کنید؟ محل کار یا خانه؟ پاسخ به این سوال به شما در خرید مبل مناسب کمک می‌کند. مثلاً اگر قصد خرید مبلمان چستر برای منزل را دارید بهتر است روکش آن را از نوع پارچه‌ای انتخاب کنید چون باعث ایجاد راحتی و صمیمیت در فضا می‌شود و روکش‌های چرمی برای مبلمان‌های اداری به خاطر داشتن فضای رسمی مناسب‌تر هستند.

قبل از خرید روی مبل نشسته و نرمی آن را بسنجید، نشیمن مبل باید نرمی متعادلی داشته و در آن از فوم سرد یا اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی استفاده شود. همچنین برای راحتی شما تکیه‌گاه مبل باید طوری طراحی شود که کمر شما را به‌طور کامل پر کند.

در مورد انتخاب رنگ مبلمان اگر فضا کمی در اختیار دارید رنگ مبلمان را از انواع رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا باعث بزرگنمایی در فضا شود اما در مکان‌های اداری به خاطر رفت‌وآمد زیاد پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های تیره استفاده کنید. در نهایت سعی کنید روکشی قابل شستشو برای مبلمان خود تهیه کنید.

مبل چستر کلاسیک

مبل چستر در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرد و هر سال طراحان مدل‌های مدرن آن را طراحی می‌کنند اما مدل‌های کلاسیک آن نیز همچنان در بازار موجود بوده و طرفدارانی دارد. مدل‌های کلاسیک آن ساده بوده، روکش آن‌ها چرمی و دارای لمسه دوزی هستند.

مبل چستر طوسی

انتخاب مبل چستر طوسی یا سفید و به‌طور کل رنگ‌های خنثی دست شما را برای انتخاب سایر رنگ‌های دکوراسیون باز می‌گذارد چرا که رنگ‌های خنثی با هر رنگی همخوانی دارند.

مبل چستر ایتالیایی

همان‌طور که حتماً می‌دانید کشور ایتالیا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مبلمان در دنیا بوده و مبلمان‌های ایتالیایی با طرح‌های خلاقانه و بهترین و با کیفیت‌ترین متریال تولید و ساخته می‌شوند.

مبل چستر ترک و ترکیه

طرح این مبل انگلیسی می‌باشد اما در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد. ترکیه از کشورهای قدرتمند در زمینه تولید مبلمان بوده و مبلمان‌های خود را در بالاترین سطح کیفی تولید می‌کند.

مبل‌های چستر تولید شده در این کشور از چرم مصنوعی با کیفیت یا چرم طبیعی ساخته می‌شوند که مقاومت و کیفیت آن‌ها را بالا می‌برد.

دکور خوب با تخفیف ویژه در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

امکان خرید مبل چستر با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف مبل چستر، مبل راحتی، مبل ال، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید مبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یکی از سوژه‌های جدید شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی‌های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی‌های فرودگاه‌ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این فرودگاه به‌جای صندلی‌های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی‌های فرودگاه جیرفت شدم، حس می‌کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می‌کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی‌آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899536

دیگر خبرها

  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معرفی کابینت های جدید
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • قیمت لیر ترکیه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳