Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@16:42:31 GMT

118 خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد برقرسانی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۲۷۳

118 خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد برقرسانی می شوند

داوود راهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 13 پروژه برق رسانی روستایی در حال اجرا است که این طرح ها در شهرستان های بویراحمد، بهمئی، گچساران، چرام و لنده واقع شده اند.
وی افزود: طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برای برق رسانی به این روستاها حدود 20 کیلومتر است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: درحال حاضر برق رسانی به برخی از این روستاها به دلیل وقوع سیل و بسته شدن محورهای ارتباطی با مشکلاتی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راهزادی از برق رسانی به برخی از این روستاها با استفاده از نیروگاه های خورشیدی خبر داد و تصریح کرد: از 13 روستای موردنظر، پنج روستا در بویراحمد، چهار روستا در بهمئی، 2 روستا در گچساران، یک روستا در چرام و یک روستا در شهرستان لنده قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه 16 دستگاه ترانسفورماتور نیز برای برق رسانی به این روستاها استفاده شده است، عنوان کرد: به دلیل قرارگیری برخی از این روستاها در مناطق برف گیر، برای اجرای پروژه به زمان بیشتری نیاز است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، ' آبکل تاوه شیشه شهرستان گچساران'، ' فاریابک مارگون در شهرستان بویراحمد '، ' چهتون ممبی در شهرستان بهمئی'،' وهری بخش سرفاریاب شهرستان چرام' و ' گرده کلات شهرستان لنده ' را از مهمترین روستاهایی ذکر کرد که طرح برق رسانی در آنها اجرا خواهد شد.
راهزادی گفت: شروع عملیات اجرایی این طرح ها در ماه های پایانی سال گذشته بوده و در سال جاری برق رسانی به این روستاها به پایان می رسد.
جشن برق رسانی روستاهای بالای 10 خانوار سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حدود 60 هزار خانوار روستایی در استان از نعمت برق برخوردار هستند.
9928/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق خانوار روستایی سیل کهگیلویه و بویراحمد مدیر عامل شرکت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی