Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:44:10 GMT

تمرینات نفس گیر آزادکاران در آستانه رقابت های آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۶۷۰

تمرینات نفس گیر آزادکاران در آستانه رقابت های آسیایی

تهران - ایرنا - ملی پوشان کشتی آزاد ایران در آستانه اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، تمرینات پرفشار و نفس گیری را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مرحله هشتم و پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا از 19 فروردین در خانه کشتی «عبدالله موحد» مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمرین امروز آزادکاران از ساعت 11 با صحبت های «غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی آغاز شد.
20 آزادکار حاضر در تمرینات پس از گرم کردن بدنهای خود، به انجام تمرینات مرور فن که کادر فنی برای آنها طراحی کرده بود، پرداختند.
در تمرینات امروز که تعدادی از ملی پوشان رده سنی امید نیز حضور داشتند، کادر فنی اصرار زیادی به اجرای صحیح فنون داشتند.
حسن یزدانی، مصطفی حسین خانی و پرویز هادی که در ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا نیستند، زودتر از سایرین تمرینات خود را به پایان رساندند.
در تمرینات امروز، محمد جواد ابراهیمی و علیرضا گودرزی نیز که پیش از این نسبت به نبودن اسمشان در ترکیب آسیایی معترض بودند، حضور نداشتند.
«همت مسلمی» مربی سازنده «حسن یزدانی» که برای نخستین مرتبه به جمع کادر فنی تیم ملی دعوت شد، در کنار سایر مربیان به کار ملی پوشان نظارت داشت.
رضا اطری، بهنام احسان پور، پیمان بیابانی، یونس امامی، محمد نخودی، بهمن تیموری، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم 10 آزادکار اعزامی کشورمان به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در چین هستند.
این رقابت ها مهمترین مسابقه رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی پیش از حضور در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان است.
رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه در شهر «شی آن» چین برگزار می شود که مسابقات کشتی آزاد روز 3 اردیبهشت در اوزان اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و روز 4 اردیبهشت در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد برگزار می شود.
ورزشی**3783**1067**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي قهرماني آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا