Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با تاکید بر کاروان کیفی تیم‌های دانشجویی ایران در چهار رشته تکواندو، والیبال، تیروکمان و تیراندازی حضورشان قطعی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین نشست هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در سال ۱۳۹۸ با موضوع چگونگی حضور کاروان ورزشی ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور کلیه اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای جلسه دهخدا، رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارشی از کار‌های انجام شده و برنامه‌های فدراسیون در خصوص رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ارائه داد و در ادامه اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت‌های فدراسیون بیان کردند.

با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با تاکید بر کاروان کیفی تیم‌های دانشجویی ایران در چهار رشته تکواندو (کیورگی و پومسه)، والیبال، تیروکمان (کامپوند) و تیراندازی حضورشان قطعی شد و در خصوص رشته دوومیدانی مقرر شد بعد بررسی رکورد‌های مسابقات آتی که هفته آینده برگزار می‌شود در صورتی که بتوانند رکورد‌های لازم را کسب کنند به مسابقات اعزام شوند.

در این نشست دهخدا، بشیریان، حمیدی، احمدی، دادگان، قراخانلو، علیزاده، مقدم منش، نصیرزاده، تجلی، روحانی و خانم صفاری اعضای هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ لغایت ۲۳ تیرماه ماه در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاروان ورزشی یونیورسیاد فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد