Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:03:09 GMT

جشنواره سرباز فرصتی برای انعکاس توانمندی جوانان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۱۶۰

جشنواره سرباز فرصتی برای انعکاس توانمندی جوانان

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجابا اشاره به برگزاری جشنواره سرباز گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم گوشه‌ای از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان عزیز را انعکاس داده و قدردان سربازان عزیز میهن‌مان باشیم.

به گزارش ایسنا، سردار محسن فتحی‌زاده در یازدهمین  جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و جوان سرباز که به میزبانی ناجا با حضور عده‌ای از مسئولان لشکری و کشوری و کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  که به منظور تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) در بارگاه ایشان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان سرباز اظهار داشت: امروز شما سربازان عزیز به نیابت از صدها هزار سرباز که در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند در این مکان گرد هم آمده اید تا با  آرمان های امام راحل تجدید پیمان کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به گرد همایی امروز در محضر امام راحل، افزود: جوانان امروز همانند نسل جوان در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند که پیروزی‌شان سبب افتخار و اقتدار نظام شد. این جوانان عزیز همچنان محکم و استوار پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سربازان نقش تأثیرگذاری در حفظ، تامین امنیت و آرامش در کشور دارند، گفت: این عزیزان چه در دفاع از تمامیت ارضی و چه در حفاظت از جان، مال و ناموس هم میهنان عزیز با جانفشانی در اقصی نقاط کشور نقش اساسی دارند.

وی خاطر نشان کرد: اقتدار و آمادگی ما به واسطه حضور سربازان است. در حوادث طبیعی همانطور که مشاهده شد سربازان نیروهای مسلح پا به رکاب در همه صحنه ها حاضر و ا فتخار آفرین بودند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فتحی‌زاده یادآور شد: امام راحل در عظمت سربازان می‌فرمایند"سربازهایی که برای خدا عمل می‌کنند، پاسدارانی که برای خدا خدمت می‌کنند، ارزش آنها از نماز هم بیشتر است".

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به فرمایش مقام معظم رهبری درباره سرباز که فرمودند" نسل جوان ما همان کسانی هستند که اگر امروز هم صحنه خونین شهر و میدان جهاد فی سبیل‌الله پیش بیاید نشان خواهند داد که از بن دندان به اسلام پای بند هستند" اشاره و بیان کرد: سرباز ما مظهر نیرو، قدرت، وجد، نشاط و لبریز از عشق و امید است.

وی با بیان اینکه خدمت سربازی  زمینه ساز بصیرت افزایی و ارتقاء کارآمدی جوانان است، گفت: خدا را شاکریم که توفیق حضور در کسوت نیروهای مسلح را داریم و می‌توانیم خدمتگزار میهن اسلامی و مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم.

فتحی‌زاده تصریح کرد: با برگزاری جشنواره سرباز باید با فرصت پیش آمده بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان عزیز را مشاهده کرد و از آن برای پیشبرد اهداف نظام و ساختن آینده‌ای بهتر برای آنان بهره برد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امسال نیروی انتظامی به نیابت از نیروهای مسلح متولی برگزاری جشنواره سرباز است، گفت: امیدواریم در آینده با برگزاری این جشنواره بتوانیم گوشه‌ای از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان عزیز را انعکاس داده و قدردان سربازان عزیز میهن‌مان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه