Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، «سید حسین میرشفیع»، معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها‌، ضمن اعلام این خبر گفت: رانندگان خودرو‌هایی که از ۲۸ اسفند سال گذشته از چهار آزادراه پرتردد شامل تهران - قم، تهران - ساوه، کرج - قزوین و قزوین - زنجان تردد داشته اند تا پایان ۲۴ فروردین ماه مهلت داشتند برای پرهیز از جریمه ۳۰ هزار تومانی، عوارض خود را از طریق سامانه‌های مختلف پرداخت کنند که این مهلت با توجه به جدید بودن موضوع و لزوم اطلاع رسانی‌بیش‌تر، تا ۱۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها این اقدام را گام مهمی در تسهیل سفر‌ها و کاهش ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو از این چهار آزادراه با سیستم اخذ عوارض الکترونیک بدون توقف عبور کردند. 

وی اظهار داشت: امکانات پرداخت عوارض آزادراه‌ها به صورت الکترونیکی در حال حاضر از طریق اپلیکیشن و شماره حساب‌ها است و یا امکان پرداخت عوارضی از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان (ATM) موجود در مجتمع‌های خدماتی رفاهی فراهم است و به زودی هم امکانات پرداخت جدید به صورت ستاره مربع (#*) راه اندازی می‌شود تا افرادی که گوشی‌های هوشمند هم ندارند بتوانند پرداخت عوارضی آزادراه‌ها را انجام دهند.

میرشفیع اضافه کرد: تلاش کر‌ده‌ایم سیستم پرداخت الکترونیک پوشش همگانی داشته باشد و افرادی هم که تلفن همراه هوشمند ندارند، دچار مشکل نشوند‌.

معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها با بیان اینکه سیستم اخذ الکترونیک عوارض در کلیه آزادراه‌های کشور تا تیرماه سالجاری اجرایی می شود گفت: در ماه آینده آزادراه تهران-پردیس، آزادراه قزوین-رشت و آزادراه مشهد- باغچه نیز به سیستم پرداخت الکترونیکی اخذ عوارض تجهیز می‌شوند.

وی همچنین از اخذ مجوز از پلیس راهور برای دریافت ریز صورتحساب مالکان خودرو خبر داد و افزود:‌ مالکان خودرو می‌توانند ریز صورتحساب خود را با روز و ساعت ورود یا خروج از/ به آزادراه را دریافت کنند و از آنجایی که این موضوع شخصی است فقط در اختیار مالک خودرو قرار می‌گیرد.

میرشفیع در پایان اظهار داشت: کاربران می‌توانند هرگونه اعتراض و شکایت خود در خصوص دریافت ارقام اضافه و همچنین بروز اختلافات‌ راجع به پلاک ‌خودرو را ‌ با شماره پیامک ۱۰۰۰۰۱۵۳۱  و یا شماره تلفن ۶۳۴۶۸۵۳۱ ۰۲۱ اعلام و موضوع را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیامک حمل و نقل خودرو قم هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید عباس دهقان گفت: با توجه به برگزاری نخسین المپیاد ملی آموزش هنر و استقبال و درخواست آموزشگاه‌های آزاد هنری سراسر کشور، مهلت ثبت نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.
به گفته وی، این رویداد مهم هنری که برای نخستین بار برگزار می‌شود مختص همه آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در سرتاسر کشور می‌باشد که در رشته‌های هنری به رقابت می‌پردازند و مانند تمامی المپیاد‌ها نفرات برتر در سطح ملی جام و مدال قهرمانی هنر را به دست خواهند آورد.
 وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت المپیاد ملی آموزش هنر پس از ثبت نام، با توجه به موارد تشریحی در فراخوان المپیاد و با توجه به رشته‌های هنری، در سه سطح آموزشگاهی و استانی داوری و انتخاب خواهند شد و در نهایت منتخبین استانی با نظر و رای داوران در سطح ملی انتخاب و قهرمان المپیاد در هر رشته معرفی خواهد شد.
دهقان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این المپیاد شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان مشغول به تحصیل در هنرستان‌های هنر‌های زیبای و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری، همچنین تشویق و توسعه کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی است.
معاون هنری و سینمایی استان در پایان تاکید کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رویداد بایستی شرایط عمومی که در فراخوان سامانه المپیاد درج شده را به طور کامل رعایت کنند و همچنین ضوابط تخصصی رشته ها‌ی هنری که در آن شرکت می‌کنند را نیز داشته باشند. برای اطلاع کامل از این شرایط علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://olympiart.ir/academy/ وارد سامانه المپیاد هنر شده و اطلاعات کامل را دریافت و با هماهنگی مدیران آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها نسبت به ثبت نام تیم‌ها اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت